رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در بازی شمس آذر قزوین و استقلال یک پنالتی بی مورد برای استقلال گرفت و یک پنالتی هم برای شمس آذر نگرفت.

نظر کارشناسی داوری درباره پنالتی استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، حسین عسگری در مورد نحوه قضاوت یاسر همرنگ در بازی استقلال و شمس آذر قزوین اظهار داشت: داور در این مسابقه ضعیف نبود بلکه خیلی ضعیف بود! پنالتی که در دقایق ابتدایی مسابقه به سود استقلال اعلام شد اصلا پنالتی نبود و مدافع شمس آذر مرتکب هیچ خطایی روی بازیکن استقلال نشده بود.

وی افزود: اشتباه دوم را داور در دقیقه 43 مرتکب شد در جایی که بازیکن استقلال مرتکب خطای آشکار پنالتی روی بازیکن شمس آذر قزوین شد اما داور این پنالتی را هم ندید تا در نتیجه بازی تاثیرگذاری صدرصد داشته باشد و دو پنالتی در یک مسابقه نشان دهنده قضاوت بسیار ضعیف این داور بود.

علیرضا یزدانی نیز گفت:

در دقیقه ٢٣ که یک پنالتی به سود استقلال اعلام شد، تصمیم داور کاملاً درست بود. مدافع شمس آذر در این صحنه برای تصاحب توپ تلاش می‌کرد و با دست راست، دست چپ بازیکن استقلال را گرفت.

همچنین پیش از زدن ضربه پنالتی، بازیکنان هر دو تیم وارد محوطه جریمه شدند و این پنالتی باید تکرار می‌شد.

بعد از پنالتی استقلال مدافع شمس آذر در این صحنه با دست راست، به پشت مهرداد محمدی نیرو وارد کرد و باید یک پنالتی دیگر به سود استقلال اعلام می‌شد که این اتفاق رخ نداد.

همچنین مدافع استقلال در دقیقه ۴٣ بازیکن شمس آذر را هُل داد و مرتکب خطای پنالتی شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید