دبیر شورای نگهبان گفت: امروز مردم فلسطین خود را از هر زمان دیگر به پیروزی نهایی نزدیک‌تر می‌بینند.

آیت‌الله جنتی: فلسطین به پیروزی نهایی نزدیک است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) این شورا با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز اظهار داشت: این روز یادآور حماسه‌سازی‌های بزرگ و حماسه‌هایی است که وجه مشترک آن‌ها ایستادگی غیرتمندانه در برابر خوی استکباری جهان سلطه است.

وی با بیان اینکه پرچمدار این ایستادگی امام خمینی (ره) بود، خاطرنشان کرد: مقاومت‌های رهبر کبیر انقلاب در برابر ظلم‌، رژیم دست‌نشانده و وابسته پهلوی را درمانده کرد. در نتیجه آن‌ها تصمیم گرفتند ایشان را تبعید و حرکت حق‌طلبانه برآمده از تعالیم دین مبین اسلام را متوقف کنند، اما به هدف خود نرسیدند و حرکت امام، مردم را به میدان مبارزه کشاند.

دبیر شورای نگهبان بیان داشت: سیزدهم آبان همچنین سالروز حماسه‌سازی دانش‌آموزان و دانشجویان مؤمن ایرانی است که با تأسی از امام خمینی (ره) در راه شکستن هیمنه آمریکا مجاهدت کردند و امروز این مجاهدت در قالب حرکت‌های مقاومت و اعتراضی در سراسر جهان قابل مشاهده است. ۱۳ آبان نقطه آغازین شکست هیمنه آمریکا، اسرائیل و قدرت‌های استکباری بود.

فلسطین به پیروزی نهایی نزدیک است

آیت‌الله جنتی همچنین عنوان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران روایت پیروزی خون بر شمشیر است و این روایت امروز الهام‌بخش مستضعفین عالم است و در حال تکرار در جای جای جهان می‌باشد.

وی در پایان درباره حوادث غزه نیز گفت: امروز مردم فلسطین خود را از هر زمان دیگر به پیروزی نهایی نزدیک‌تر می‌بینند.رژیم صهیونیستی نیز بیش از هر کس دیگری باور دارند که حکومت ظالمانه‌شان رو به نابودی است و از دست هیچ کس هم کاری ساخته نیست.

پایان پیام/

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید