عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هر جنایتی که علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه صورت می گیرد، باروتش توسط آمریکا تامین می‌شود.

نماینده مجلس: باروت جنایات علیه مردم غزه توسط آمریکا تامین می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمود عباس زاده مشکینی، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: تمام سهم جنایات رژیم صهیونیستی به آمریکا بر می‌گردد و جز آمریکا کسی سهم ندارد. چند سال پیش خودشان گفتند که اسرائیل نام جنگی ما در خاورمیانه است.

وی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی متعلق به آمریکا و مبتنی بر تفکر نظام سلطه است، اظهار کرد: پروژه تحقق اسرائیل و مسلح کردن آن به تسلیحات هسته ای خطرناک همه به آمریکا بر می گردد. هر جنایتی که علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه صورت می گیرد، درست است که در اسم به نام رژیم صهیونیستی است اما باروت آن توسط آمریکا تامین می شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حدود ۸ هزار نفر در غزه شهید شده‌اند که حدود ۴ هزار نفر از آنان کودک هستند از کودک یک روزه تا ۱۶ ساله و حدود ۲ هزار نفر از آنان زن هستند. اگر در دنیا ۵۰ گربه کشته می‌شد اکنون فریاد غربی ها دنیا را فراگرفته بود. امروز ۸ هزار انسان بی گناه کشته شده است اما صدای آنان درنمی آید. ننگ باد بر سازمان های حقوق بشری که مدعی هستند و کاری نمی کنند. ننگ بر محاسبات غلط و ناعادلانه حاکم بر دنیا.

عباس زاده در پایان تاکید کرد: کل تقصیر جنایات علیه مردم غزه برای آمریکا و بخشی از تقصیرها برای افرادی است که در برابر این جنایات سکوت کرده اند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید