وزیر خارجه اسبق آمریکا با حمایت از ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، آتش بس را گزینه غیرممکن دانست.

واکنش کلینتون به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا در راستای جنگ طلبی‌ مقام‌های فعلی و پیشین ایالات متحده با حمایت از ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، آتش بس را گزینه غیرممکن دانست.

کلینتون امروز دوشنبه گفت که آتش بس در غزه ممکن نیست در صورتیکه این یک هدیه به حماس خواهد بود و آنها را قادر به تجدید قوا در جریان آتش بس می‌کند.

وی در جریان یک نشست در موسسه بیکر دانشگاه رایس ابراز داشت: آنهایی که خواستار آتش بس هستند، حماس را درک نمی‌کنند. این ممکن نیست.

وزیر خارجه اسبق آمریکا افزود: این یک هدیه به حماس است چرا که آنها زمان آتش بس را صرف تجدید تسلیحات، ایجاد مواضع قویتر می‌کنند تا قادر به خنثی کردن حمله نهایی اسرائیلی‌ها باشند.

کلینتون اظهارات خود را در همان روزی مطرح کرد که مجمع عمومی سازمان ملل با 122 رای موافق در برابر 14 رای مخالف، قطعنامه غیرالزام آور آتش بس در غزه را تصویب کرد. آمریکا یکی از کشورهایی بود که رای مخالف به این قطعنامه داد.

رژیم صهیونیستی به مدت سه هفته است که به صورت مداوم نوار غزه را هدف قرار می‌دهد و این حملات وحشیانه بیش از 8 هزار فلسطینی در این منطقه را به شهادت رسانده است./تسنیم

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید