سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه گفت: نگران افزایش ظرفیت هسته‌ای چین نداریم؛ این حق حاکمیتی کشوری است که با چالش‌های امنیتی جدی روبه‌رو است.

واکنش مسکو به افزایش ظرفیت هسته‌ای چین

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی درباره امکان گفتگو پیرامون پیمان صلح میان باکو و ایروان در مسکو اعلام کرد: هنوز تفاهم مشخصی وجود ندارد، اما ما به تماس های خود با طرفین (جمهوری آذربایجان و ارمنستان) ادامه می دهیم.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه درباره افزایش ظرفیت هسته ای چین هم گفت: هیچ نگرانی وجود ندارد. این حق حاکمیتی کشوری است که با چالش های امنیتی جدی رو به رو است.

دیمیتری پسکوف درباره «مرکز عملیات حافظ صلح ناتو» در قزاقستان هم تأکید کرد: ما باید اطلاعات دقیق تری را جمع آوری کنیم. انتظار داریم آن را از دوستان در آستانه دریافت کنیم.

از سوی دیگر، وی در خصوص تحولات غزه نیز اضافه کرد که روسیه هر شکلی از تروریسم را محکوم می‌ کند، اما تاکید کرد که مسکو همزمان معتقد است که افراد بی‌ گناه نباید مسئول آن باشند و بهای آن را بپردازند.

پسکوف گفت: شاهد طیف بسیار گسترده‌ ای از موضع‌ گیری‌ ها در جهان هستیم. البته برای ما اول از همه مهم است که موضع خود را که رئیس‌ جمهور [ولادیمیر پوتین] صراحتاً بیان کرده، حفظ کنیم. بار دیگر تکرار می‌ کنم؛ ما تروریسم و اقدامات تروریستی را محکوم می‌ کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید