وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد در پی حملات رژیم صهیونیستی، ۴۶۵۱ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۱۴۲۴۵ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

آمار شهدای غزه به ۴۶۵۱ نفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، وزارت بهداشت نوار غزه، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، از افزایش شمار شهدای فلسطینی در پی حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۴۶۵۱ نفر افزایش پیدا کرده که از این تعداد ۱۸۷۳ نفر کودک، ۱۰۲۳ نفر زن، ۱۸۷ نفر سالخورده هستند و تعداد مجروحان به ۱۴۲۴۵ نفر رسیده است.

در این بیانیه همچنین آمده است نیروهای امدادی مستقر در نوار غزه ۱۴۵۰ گزارش درباره مفقودشدگان از جمله ۸۰۰ کودک دریافت کرده‌اند که همچنان زیر آوارها هستند.

طبق این بیانیه، رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بار مردم را هدف حملات قرار داده که در پی این حملات، ۲۶۶ نفر از جمله ۱۱۷ کودک -اکثرا از ساکنان جنوب نوار غزه- شهید شده‌اند.

در سایه بمباران متوالی نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، مردم این منطقه به برخی بیمارستان‌ها و مدارس آنروا پناه برده‌اند، به‌نحوی که در یک مورد بیش از ۱۰ هزار آواره فلسطینی از جمله شمار زیادی از کودکان و زنان، در یک مرکز پناهندگی که تنها گنجایش ۵۰۰ نفر را در داشت، جمع شده‌اند. با این حال ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرده این مراکز و مدارس سریعا می‌بایست تخلیه شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید