وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: خط قرمز ما در وزارت بهداشت، فساد است و فرآیندهای فسادزا را حذف کرده‌ایم.

وزیر بهداشت: فساد  خط قرمز ما در وزارت بهداشت است

به گزارش سلام نو به نقل از میزان، بهرام عین اللهی در همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که روز شنبه ۲۹ مهر ماه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، با محکومیت وقایع اخیر در غزه، اظهار داشت: متاسفانه برخی سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه سکوت کرده‌اند و سکوت آن‌ها نشان دهنده ناکارآمدی است. در این زمینه انتظار می‌رود که سازمان جهانی بهداشت در موضوع سلامت مردم غزه و فلسطین کوتاهی نکند و امکانات و تجهیزات لازم دارویی و درمانی را به این مناطق ارسال نماید.

عین اللهی با اشاره به تحریم‌های گسترده آمریکا و غرب گفت: با مقاومت و پیروی از رهنمودهای روشنگر رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی می‌توان از این پیچ دشوار تاریخی به سلامت عبور کرد.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید با کیفیت‌ترین داروها و تجهیزات پزشکی را برای مردم فراهم کنیم، اظهار داشت: از ابتدای دولت مردمی تمام توان خود را در تامین بهترین داروها به کار گرفته ایم و تلاش خواهیم کرد در این مسیر روز به روز قوی‌تر عمل نماییم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از برنامه‌های بسیار مهم ما برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع است که تمامی دانشگاه‌ها باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین فعال و همگرا خانه‌های بهداشت از موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

عین اللهی تصریح کرد: خط قرمز ما در وزارت بهداشت فساد است؛ فرآیندهای فسادزا حذف شده و باید نظارت جدی بر عملکردها صورت گیرد.

وی خطاب به معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی گفت: تمام توان خود را در انجام فعالیت‌های مفید و ماندگار برای خدمت به مردم به کار گیرید و سرعت انجام کار را در تمام امور در اولویت قرار دهید تا مردم ثمره فعالیت‌ها را بچشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان گفت: با همکاری و همدلی یکدیگر از گذرگاه‌های سخت عبور خواهیم کرد و آینده روشنی در انتظار است.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید