۵۶میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال کمک از سوی مردم ایران برای مردم فلسطین جمع‌آوری شده که از طریق هلال‌احمر به‌دست آن‌ها می‌رسد.

کمک ۵۶ میلیارد و ۳۹۰میلیون ریالی مردم ایران به فلسطین
وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان از جمع‌آوری ۸۲ میلیارد ریال از سوی مردم ایران برای کمک به به زلزله‌زدگان افغانستان و مردم مظلوم فلسطین خبرداد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وحید سلیمی، درباره میزان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده از سوی مردم کشورمان نیز گفت: از ابتدای اعلام رسمی دو پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز شنبه ۲۲ مهرماه در مجموع ۸۲ میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر واریز شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره تفکیک مبلغ واریزی برای افغانستان و فلسظین نیز تصریح کرد: از مجموع مبالغ واریزی، ۵۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین و ۲۶ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله‌زدگان افغانستان بوده است.

وی در پایان ارزش مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی ایران به افغانستان و فلسطین تا این مرحله را ۱۸۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ هر یک از مبالغ با توجه به نیت مردم در همان موضوع هزینه خواهد شد و گزارش آن به اطلاع مردم عزیز و خیران خواهد رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید