عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید همه طیف‌ها، جناح‌ها و گرایش‌های مذهبی در کشور اجماع صددرصدی در دفاع از مردم فلسطین داشته باشیم.

رحیمی‌جهان‌آبادی: ما آرمان بزرگ انقلاب اسلامی را داریم که مبتنی بر دموکراسی و حقوق بشری است و غرب تنها ادعای آن را دارد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری گفت: غزه امروز نماد ۷۰ سال ظلم کشورهای غربی و آمریکا در حمایت بی‌دریغ از اسرائیل است؛ آمریکا در این ۷۰ سال حتی اجازه نداده یک قطعنامه شورای امنیت علیه اسرائیل تصویب شود. آمریکا به اتمی شدن اسرائیل و به ظلم اشغالگری اسرائیل در همه ابعاد کمک کرده است.

وی ادامه داد: فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان در ظلمی شریک هستند که امروز در خاورمیانه اتفاق می افتد؛ مردم غزه راهی جز دفاع، مقاومت، شهادت و ایستادن ندارند.

رحیمی جهان آبادی تاکید کرد: باید همه طیف ها، جناح ها و گرایش های مذهبی در کشور اجماع صددرصدی در دفاع از مردم فلسطین داشته باشیم؛ ما آرمان بزرگ انقلاب اسلامی را داریم که یک آرمان انسانی و مبتنی بر دموکراسی و حقوق بشری است که تنها غرب ادعای آن را دارد.

وی در پایان گفت: درود بر شرف همه شهدای مقاومت و مردم غزه می فرستم که ابهت، عظمت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در این نبرد دچار فروپاشی کردند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید