مجید مرد تازه ازدواج ۳۰ ساله در غیاب پدر و مادر همسرش به خواهر زن ۱۴ ساله اش تجاوز کرد.

اقدام شیطانی مرد ۳۰ ساله با خواهرزن ۱۴ ساله اش!

به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد آنلاین، مردی که خواهر نوجوان همسرش را مورد آزار و اذیت قرار داده است، به اعدام محکوم شد.

مردی که خواهرزن نوجوانش را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با تایید دیوان عالی کشور پای چوبه دار می‌رود. متهم که جوانی ۳۰ ساله است، دو سال قبل با شکایت پدرزنش بازداشت شد و هرچند ادعای تجاوز را انکار کرد اما بر اساس مدارک موجود در پرونده حکم بر اعدام او داده شد.

دو سال قبل مرد میانسالی به ماموران پلیس خبر داد به دخترش تجاوز شده است. او مدارکی به پلیس ارائه داد و با توجه به مدارک، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران رفت. این مرد در شکایت خود گفت: من و همسرم به عروسی در شهرستان دعوت شده بودیم. برای اینکه بتوانیم به عروسی برویم دو دختر ۱۴ و هفت ساله‌ام را به دختر بزرگ‌ترم که تازه ازدواج کرده بود سپردیم. وقتی برگشتیم من متوجه شدم دخترم آتوسا وضعیت روحی بسیار بدی دارد. او پرخاشگری و گریه می‌کرد و نمی‌توانست غذا بخورد. دختر ۱۴ ساله‌ام اصلاً شرایط روحی مناسبی نداشت. هر کاری کردم دخترم صحبت نمی‌کرد تا اینکه یک روز همسرم گفت آثار کبودی روی بدن آتوساست. ما آتوسا را مجبور کردیم بگوید چه شده است. او گفت وقتی در خانه خواهرش بوده شوهرخواهرش به او تجاوز کرده است.

آتوسا تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: آن شب خواهر کوچکم زود خوابید و مجید، خواهر بزرگم را که همسرش بود، به زور به حمام فرستاد. او به من نزدیک شد تا تعرض کند. مقاومت کردم اما با چاقو تهدیدم کرد و حسابی کتکم زد و به من تعرض کرد و بعد هم گفت اگر به کسی بگویی تو را می‌کشم.

دادگاه دختر نوجوان را به پزشکی قانونی معرفی کرد و آثار جراحت و تعرض به او تایید شد. به این ترتیب مجید تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من از این موضوع خبر ندارم. آتوسا دروغ می‌گوید.

ماجرای آزار شیطانی یک مرد به خواهرزن نوجوانش

مجید وقتی در برابر مدارک دادگاه قرار گرفت، دیگر نتوانست مقاومت کند و این بار حرف‌های جدیدی زد. او گفت: آتوسا وقتی به خانه ما آمد خودش خواست که با او رابطه برقرار کنم. او قبلاً برای من فیلم‌هایی از خودش فرستاده بود. ضمن اینکه او قهرمان ورزش‌های رزمی‌ است و اگر می‌خواست می‌توانست مقاومت کند.

متهم درباره آثار جراحت روی بدن دختر نوجوان گفت: آتوسا قصد داشت نیمه‌شب از خانه بیرون برود همسرم مانع او شد اما آتوسا به سمت همسرم که خواهر خودش است حمله کرد و من هم برای اینکه از همسرم دفاع کنم او را زدم.

در پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم را به اعدام محکوم کردند. متهم به رأی صادره اعتراض کرد و دوباره ادعاهای خود را مطرح کرد. این بار دیوان عالی کشور پرونده را بررسی و رأی اعدام را تایید کردند. به این ترتیب پرونده برای اجرای حکم به دادسرای اجرای احکام فرستاده شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید