آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در پی عملیات روز شنبه گروه‌های فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی که صدها کشته برجای گذاشت، اعلام کرد که ممکن است چندین آمریکایی در میان کشته باشند.

وزیر خارجه آمریکا : هیچ شواهدی وجود ندارد که ایران پشت عملیات حماس علیه اسرائیل  باشد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در پی عملیات روز شنبه گروه‌های فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی که صدها کشته برجای گذاشت، اعلام کرد که ممکن است چندین آمریکایی در میان کشته باشند.

بلینکن امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه ان‌بی‌سی نیوز گفت: گزارش‌هایی داریم که چندین آمریکایی کشته شدند. ما در حال تلاش بی‌وقفه هستیم تا آن را تایید کنیم.

درحالیکه در عملیات گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین ده‌ها نفر نیز از جنوب سرزمین‌های اشغالی به اسارت گرفته شدند، بلینکن ابراز داشت که گزارش‌هایی نیز در مورد مفقود شدن آمریکایی‌ها است.

وزیر خارجه آمریکا در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که آمریکا هیچ شواهدی ندارد که ایران پشت عملیات حماس علیه اسرائیل باشد.

وی در خصوص انگیزه پشت عملیات مقاومت فلسطین نیز اظهار داشت که اخلال در عادی سازی بالقوه روابط بین اسرائیل و عربستان می‌تواند بخشی از انگیزه برای حملات اخیر حماس به اسرائیل باشد.

بلینکن در مصاحبه خود همچنین از ارائه کمک‌های جدید به رژیم صهیونیستی خبر داد.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید