تصاویری جدید از سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده است که حرکات و علایم انگشتانش نشان از شیطان پرستی دارد و این خانم بازیگر بارها آن را تکرار کرده است.

سحر قریشی شیطان پرست شد | اخراج بازیگر زن ایرانی از دبی؟ + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از روزنو، سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون و از بازیگران پرحاشیه است این بازیگر اولین بار با سریال دلنوازان به شهرت رسید. این بازیگر مدتی است که به دبی مهاجرت کرده و مدتی با امیر تتلو در ترکیه با یکدیگر زندگی می کردند. او حال در دبی مشغول است. تصاویری از انگشتر های شیطان پرستی و تتو های زننده اومنتشر شده است.

تصاویری جدید از سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده است که حرکات و علایم انگشتانش نشان از شیطان پرستی دارد و این خانم بازیگر بارها آن را تکرار کرده است. یکی از کاربران ساکن دبی نوشته است اگر حکومت امارات متوجه شیطان پرستی سحر قریشی شود احتمال اخراجش از امارات زیاد است.

سحر قریشی بازیگر ۳۶ ساله سینما و تلویزیون است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است. طرفدار دو آتیشه استقلال است. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. پدر او در آمریکا زندگی می کند. سحر قریشی مدت زیادی است اعلام کرده که گیاه خوار است و غذای وگن می خورد، سحر قریشی استوری خاص زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

شیطان پرست شدن سحر قریشی در دبی/عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید