سرمربی آرژانتینی الدحیل گفت: بازی برابر پرسپولیس سخت اما تیم ما برای سه امتیاز به میدان می‌رود.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، الدحیل در بازی دوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. هرنان کرسپو،‌سرمربی الدحیل در نشست خبری قبل از بازی گفت: اطمینان دارم که می‌توانیم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم. چیزی نسبت به قبل تغییر نکرده و با قدرت و تلاش و حرفه‌ای‌گری کار کرده‌ایم تا بتوانیم در این رقابت مهم خود را نشان دهیم. برابر تیم بسیار خطرناکی بازی داریم که عناصر شاخصی دارد. به دنبال پیروزی و کسب امتیاز هستیم.

کرسپو: پرسپولیس بسیار خطرناک است

او ادامه داد: خوشحالیم که کوتینیو را جذب کردیم. با وجود آنکه او تنها یک ساعت برای ما بازی کرد اما یک پنالتی گرفت و یک گل زد. او می‌تواند با مهارت و توانایی‌هایی که دارد به ما کمک کند. از ابتدای فصل در استفاده از بازیکنان خارجی خود به مشکل برخوردیم به طوری که دیالو را نداریم و در بازی قبلی هم اولونگا نبود. خوشبختانه بازیکنانی داریم که می‌توانند هر جای خالی را در تیم پر کنند.

کرسپو در پایان گفت: در هر رقابتی که به میدان می‌رویم برای قهرمانی می‌جنگیدم. سال قبل برای نخستین بار به نیمه نهایی صعود کردیم اما این کافی نیست و باید برای قهرمانی تلاش کنیم. می‌دانیم که در گروه سختی قرار داریم. نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی و صعود به دور بعد به کار می‌گیریم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید