بنا بر دستور رئیس قوه قضاییه، رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها بصورت فوری است و حسب تصمیمات اتخاذ شده، اراذل و اوباش از هیچ ارفاق قانونی در سیر رسیدگی و اجرای احکام برخوردار نخواهند بود.

دستگیری ۸ نفر از اوباش پارس آباد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: بعداز رصد و مراقبت‌های اطلاعاتی سه نفر از ارازل و اوباش شناسنامه دار و پنج نفر مجرم حرفه‌ای پارس‌آباد مغان به همت دادستانی و نیروهای انتظامی و امنیتی پارس‌آباد مغان دستگیر شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، جلال آفاقی ‌اظهار داشت: هشت نفر اراذل و اوباش به همت دادستان پارس آباد که قصد تحرکاتی در آن شهرستان داشتند، به طور ضربتی دستگیر شدند.

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: با تدابیر دادستانی پارس آباد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات انتظامی هشت نفر که سه نفر از آنها از اراذل و اوباش شناسنامه دار و مابقی از مجرمان حرفه‌ای بودند، قبل از هرگونه اقدام موثر در ایجاد درگیری و عملی ساختن نقشه‌های خود، دستگیر و روانه زندان شدند.

آفاقی افزود: بنا بر دستور رئیس قوه قضاییه، رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها بصورت فوری است و حسب تصمیمات اتخاذ شده، اراذل و اوباش از هیچ ارفاق قانونی در سیر رسیدگی و اجرای احکام برخوردار نخواهند بود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید