کارشناس داوری فوتبال گفت: مسئولان تیم امید ایران باید خیلی سریع به کمیته اجرایی مسابقات مقدماتی المپیک شکایت کنند .

احتمال 3 بر صفر شدن امید ازبکستان مقابل ایران/ ازبک‌ها تخلف کردند

به گزارش سلام نو، نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه «هنا هتاب» داور سوریه‌ای در مسابقه امیدهای ایران و ازبکستان دوبار به بازیکن شماره سه ازبکستان کارت زرد نشان داد ولی این بازیکن را اخراج نکرده اظهار داشت: اگر به یک بازیکن دو کارت زرد نشان داده ولی او را اخراج نکرده، داور مرتکب اشتباه بزرگی شده است و مسئولان تیم امید ایران باید خیلی سریع به کمیته اجرایی مسابقات شکایت کنند. زیرا بازیکن ازبکستان به صورت غیرمجاز در میدان حضور داشته و طبق قوانین با شکایت به موقع ایران، ممکن است نتیجه مسابقه 3 بر صفر به سود تیم ایران خواهد شد.

وی تصریح کرد: از زمانی که بازیکن ازبکستان کارت زرد دوم را دریافت کرده به صورت غیرمجاز در میدان حضور داشته و قوانین در این خصوص کاملا روشن و واضح است اما مسئولان تیم امید خیلی سریع باید به این اتفاق اعتراض رسمی کنند.

رودنیل در پاسخ به این سوال که داور مرتکب اشتباه شده، چرا ازبکستان باید تاوان بدهد، خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی باید در این خصوص رای بدهد، داور به صورت قطعی محروم می شود اما در خصوص نتیجه بازی در نهایت کمیته انضباطی ای اف سی باید تصمیم گیری و رای بدهد.

پایان پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید