دیوید بارنیا، رئیس موساد در یک سخنرانی رسمی پرده از لیست ترور اسرائیل علیه ایران برداشت و بعضی از مقامات ارشد ایران را صراحتا هدف ترور عنوان کرد.

لیست ترور موساد در ایران افشا شد؛ از فرمانده سپاه تا وزیر اطلاعات و فرماندهان سپاه قدس

باشگاه خبرنگاران جوان: دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) ادعا کرد که موساد، ۲۷ طرح ایران برای انجام حمله علیه اهداف اسرائیلی در جهان را خنثی کرد.

به گزارش روسیا الیوم، دیوید بارنیا در سخنرانی خود برای کنفرانس سالانه موسسه سیاست ضد تروریسم (ICT) در دانشگاه رایشمن در هرتزلیا، تهدیدهایی علیه سران ایران از جمله هدف قرار دادن سران ایران در این کشور و قلب تهران را عنوان کرد.

مهم‌ترین اسامی درج شده در این فهرست ترور به ترتیب عبارتند از:
۱. سردار حسین سلامی
۲. اسماعیل خطیب
۳. اسماعیل قاآنی
۴. سردار محمد کاظمی: فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران (به اشتباه از عکس حسین طائب استفاده شده است)
۵. یزدان میر: فرمانده واحد ۸۴۰ نیروی قدس
۶. حامد عبداللهی فرمانده واحد ۴۰۰ نیروی قدس

در ادامه ویدیویی از شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل (ارگان تلویزیونی حزب لیکود و نتانیاهو) با عنوان «چه کسی در تهران هدف ترور است؟» را می‌بینید که به فهرست «داوید بارنه» و موصاد اسرائیل به منظور ترور مقامات ارشد ایران می پردازد.

دیوید بارنیا از اینکه احتمال دارد مسکو برای تهران مهمات و مواد خام پیشرفته بفرستد ابراز نگرانی کرد و آن را موجب تهدید برای رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش تایمز اسرائیل، بارنیه در بخشی از سخنرانی خود با ادعای آنکه تهران پس از آغاز حملات روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، پهپادهای کامیکازه را به مسکو رسانده است، گفت: «ترس ما این است که روس‌ها در ازای این، چیزی که تهران ندارد را به آن بدهند، به طور مثال، سلاح‌های پیشرفته‌ای که مطمئناً صلح ما و شاید حتی وجود ما را در اینجا به خطر می‌اندازد.»

بارنیا تهران را به استفاده از «تیم‌های نیابتی» برای حمله به یهودیان در اسرائیل و خارج از آن متهم کرد و هشدار داد که جمهوری اسلامی به دنبال راه‌هایی برای تهیه فناوری جدید موشکی و پهپادهای قدرتمندتر است.

کد خبرنگار: ۹
۸دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید