شایعاتی پیرامون ازدواج های مکرر حجت الاسلام قرائتی در برخی محافل شنیده شده بود، که همسر این روحانی محبوب در فیلم مستند او در این باره توضیحااتی ارائه کرد.

شایعات بامزه‌ای که پشت سر آقای قرائتی مطرح می‌شود / داستان سه زنه بودن این روحانی مشهور چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق؛ بخشی از مستند زندگی حجت الاسلام قرائتی با عنوان شیخ شوخ کاشی طی ساعات اخیر دوباره در شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر است که پربازدید شده.

محسن قرائتی از نجوانی درس طلبگی را آموخت. محسن قرائتی فعالیت فرهنگی زیادی را بر عهده دارد. درباره وضعیت جسمانی محسن قرائتی خبرها حاکی از بستری شدن او در بیمارستان است. از مردم می خواهیم برای حال حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی دعا کنند. در ادامه حرف های همسر محسن قرائتی را مشاهده می کنید:

در بخشی از این فیلم مستند همسر وی داستانی را تعریف می‌کند که زمانی سوار بر تاکسی است عده ای بدون اینکه وی را بشناسند داخل تاکسی مدعی می شوند که قرائتی سه زن دارد.همسر حجت الاسلام قرائتی در ادامه خاطره اش می گوید از راننده تاکسی تقاضا کردم تا مرا تا درب منزل ببرد و گفتم کرایه بیشتری می دهم تا به مقصد اصلی ام برسم.وی هنگام رسیدن به درب منزل ناخداگاه به راننده تاکسی می گوید اینجا منزل آقای قرائتی است و من همسر ایشان هستم و او تنها یک همسر دارد که این سخن با واکنش و شرمندگی راننده تاکسی مواجه می شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حاج حسین IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    انصافا آقای قراّئتی دراین انقلاب خیلی زحمت کشید خیلی بی سوادهارا با سواد کردانشاالله خداوند ایشان شفا دهد ومن له التوفیق
  • جری لوییس US ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    دیدن برنامهء (درسهایی ازقرآن) بدون حضور حج آقا قرائتی اصلا متصًور نیست.انشالله بلابدور. جهت رفع کسالت جنابشان الصلوات. اللهمصلعلیمحمدوآلمحمدص اللهمَ اشفِ کُلَ مریض اللهم فرِج عن کل المکروب اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین اللهم رد کل غریب اللهم فک کل اسیر اللهم اقض الدین عن کل مدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید