رضا یونسفرد، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی و مسئول درگاه سایت ایران تئاتر در اراک، بر اثر سانحه‌ رانندگی درگذشت.

درگذشت بازیگر ایرانی به همراه دخترش در سانحه رانندگی + عکس

 ایران تئاتر نوشت: رضا یونسفرد، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی و مسئول درگاه سایت ایران تئاتر در اراک، بر اثر سانحه‌ رانندگی درگذشت. رضا یونسفرد، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی، به همراه دخترش باران یونسفرد (بازیگر کودک) روز گذشته (شنبه ۱۸ شهریور) بر اثر سانحه‌ای در استان مازندران، درگذشتند.

درگذشت یک هنرمند تئاتر به همراه دخترش در سانحه رانندگی

رضا یونسفرد، کارشناس بازیگری از دانشگاه آزاد اراک و کارشناس ارشد کارگردانی نمایش از دانشگاه هنر و معماری تهران بود و چند دوره ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی را برعهده داشت.

او از سال ۱۳۷۸ به طور جدی فعالیت در عرصه نمایش را آغاز کرد. علاقه یونسفرد به ژانر کمدی و فانتزی باعث گرایش او به نمایش کودک شد و در حدود سال ۱۳۹۰ گروه نمایش «اشک و لبخند» را به طور رسمی ثبت کرد. او فعالیت‌های متعددی از نویسندگی و کارگردانی تا بازیگری را در زمینه نمایش تجربه کرده بود.

نمایش «اولد سیتی» آخرین اثری بود که زنده‌یاد یونسفرد به عنوان نویسنده و کارگردان، تیر ۱۴۰۲ در فرهنگسرای آیینه اراک به صحنه برد.
علاقه این هنرمند تئاتر به ژانر کمدی و فانتزی باعث گرایش او به نمایش کودک شد و در حدود سال ۱۳۹۰ گروه نمایش «اشک و لبخند» را به طور رسمی ثبت کرد. او فعالیت‌های متعددی از نویسندگی و کارگردانی تا بازیگری را در زمینه نمایش تجربه کرده بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید