استاندار خراسان جنوبی گفت: جمعی از مردم این استان هفته آینده به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌روند.

دیدار رهبر انقلاب با مردم خراسان در هفته آینده
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، جواد قناعت روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در سنوات قبل پیگیر دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری بوده‌اند و دفتر معظم له پیگیری‌های صورت گرفته را اجابت کردند.

وی گفت: قرار است این دیدار روز دوشنبه (۲۰ شهریور) انجام شود و نماینده ولی فقیه در استان به استانداری و سپاه خراسان جنوبی دستور دادند مقدمات این اعزام انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دیدار با رهبر معظم انقلاب مربوط به ۲ استان است ادامه داد: سهمیه‌ای به استان خراسان جنوبی تعلق گرفته و بر همین مبنا جمعی از مردم روز دوشنبه به بیت رهبری اعزام خواهند شد.

وی گفت: خدا را شاکریم که به استحضار مردم عزیز، ولایتمدار، بصیر، شهید پرور و انقلابی خراسان جنوبی برسانیم که این آرزوی دیرینه آنان با پیگیری‌های آیت الله عبادی مبنی بر ملاقات با عمود خیمه انقلاب، مقام معظم رهبری و نایب امام زمان (عج) محقق شده است.

قناعت اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که ستاد انجام داده است به هر شهرستان استان سهمیه‌ای اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: براساس مولفه‌هایی که ستاد استانی تعیین می‌کند فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان با محوریت و راهبری ائمه جمعه به شکل منظم و یکپارچه برای اعزام مردم از استان به حسینیه امام خمینی (ع) در تهران برنامه‌ریزی می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید