سرمربی تیم ملی بلغارستان گفت قول می دهد که بازیکنانش در دیدار برابر ایران، با تمام وجود برای کسب پیروزی تلاش کنند.

بازیکنانم در بازی ایران چمن زمین فوتبال را می‌خورند تا برنده شوند!

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و بلغارستان عصر پنج شنبه طی یک دیدار دوستانه در استادیوم "هریستو بوتف" پلوودیو به مصاف هم می روند. ملادن کرستایچ، سرمربی تیم ملی فوتبال بلغارستان گفت که به نگرش بازیکنان منتخب خود افتخار می کند.

این مربی پیش از بازی دوستانه با ایران در یک نشست خبری حاضر شد و با رسانه ها صحبت کرد. او گفت: من بسیار خوشحالم که اینجا هستیم و بعد از ۳۰ سال، تیم ملی در پلوودیو بازی می کند. حدود یک ماه پیش اینجا بودم و یک مسابقه زنده را تماشا می کردم. مردم پلوودیو شایسته تماشای بازی های تیم ملی از نزدیک هستند، زیرا اینجا یک شهر فوتبال است و مردم اینجا جو لازم را ایجاد خواهند کرد.

او ادامه داد: برای ما، همه بازی‌ها به یک اندازه مهم هستند، فرقی نمی‌کند دوستانه باشند یا مقدماتی یورو. ما در هر مسابقه صد در صد توان خود را می گذاریم. در یک سال گذشته، ما در تلاش بوده‌ایم تا هسته‌ای از یک تیم به رهبری کاپیتان خود دسپودوف ایجاد کنیم.

سرمربی بلغارستان گفت: چیزی که بیشتر از همه از آن راضی هستم این است که می بینم بازیکنان انرژی لازم و تمایل کافی را برای بازی در تیم ملی نشان می دهند. کاری که یک ملی پوش باید انجام دهد. هدف ما نیز همین است. می خواهم ببینم بازیکنان فوتبال از نشان کشور دفاع می کنند. من به نگرش این بازیکنان افتخار می کنم و فکر می کنم که تماشاگران از آن استقبال می کنند.

کرستایچ می گوید: برای ما، مسابقات به بازی های دوستانه و مقدماتی تقسیم نمی شود. باید بازی فردا را طوری بازی کنیم که انگار در آن امتیازی داده می شود. باز هم تکرار می کنم که در یک سال اخیر تلاش کرده ایم تا تیمی جوان بسازیم که مطمئنم حداقل تا ۱۰ سال آینده در کنار هم خواهیم بود.

مربی بلغارستان گفت: ما بعد از مدت ها غیبت تیم ملی در اینجا، به پلوودیو برمی گردیم. در دو بازی اخیر بردی ثبت نکردیم اما خیلی به آن نزدیک بودیم. تماشاگران به شدت حامی ما بودند زیرا از انرژی که ما در زمین نشان دادیم، خوشحال بودند و امیدوارم بتوانیم این انرژی را در بازی فردا حفظ کنیم. چیزی که من به شما تضمین می کنم این است که بازیکنانم چمن زمین را می خورند تا نتیجه خوبی کسب کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید