سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی راه‌های کشور را از امروز تا شنبه آینده ۱۸ شهریور ماه را اعلام کرد.

محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور از امروز تا ۱۸ شهریورماه

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) تا ساعت 6 صبح یکشنبه 19 شهریور از محورهای کرج - چالوس، هراز ، فیروزکوه و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه در مورخ‌ 14 تا 16شهریور از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روزهای جمعه و شنبه (17 و 18 شهریور) از کرج و ابتدای آزادراه تهران–شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد وسایل‌نقلیه (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت 14 تا 22 روزهای جمعه و شنبه (17 و 18 شهریور) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج –چالوس و بالعکس همچنان ممنوع اعلام شده است.

در محور هراز تردد تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد خودروهای کامیون‌ و کامیونت‌ (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی) از ساعت 12 تا 24 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (14 و 15 شهریور) و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای جمعه و شنبه (17 و 18 شهریور) از محور هراز ممنوع است.

تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت 12 تا 24 سه‌شنبه 14 شهریور در محور آستارا- اردبیل و بالعکس ممنوع است.

تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه (15 و 17 شهریور) در این محور ممنوع اعلام شده است.

تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) تا ساعت 24 سه‌شنبه 14 شهریور در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود.

تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثناء خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه (15 و 17 شهریور) در این محور ممنوع اعلام شده است.

سازمان راهداری اعلام کرده اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و درصورتیکه وضعیت ترافیک عادی باشد، با انجام هماهنگی این محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید