وحیدی همچنین در ننشست هماهنگی بازگشت زائران اربعین اظهار کرد: با تمهیدات اتخاذ شده و هماهنگی‌های انجام شده مدت زمان ماندگاری زوار برای انتقال به مبدا در کمترین زمان ممکن برسد.

وزیر کشور: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، احمد وحیدی ، پس از بازدید از بخش‌های مختلف پارکینگ اربعین و گفت و گو با زوار در این پارکینگ، در آیین افتتاح فاز دوم این پارکینگ حضور یافت‌ و در اقدامی ارزشمند افتتاح فاز دوم این پارکینگ را به یکی از خانواده شهدا واگذار کرد.

وی در آیین افتتاح این پارکینگ گفت: امروز در بازدید میدانی از پارکینگ با زوار گفتگو کردیم که زواری که در این پارکینگ وسایل نقلیه خود را پارک کرده بودند از خدمات ایجاده شده اعلام رضایت کردند.

وزیر کشور ادامه داد: پارکینگ بزرگ اربعین ۵۵ هکتار بود که با الحاق ۲۵ هکتار دیگر فاز دوم آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال حاضر فاز یک و دو پارکینگ بزرگ اربعین، ظرفیت پارک بیش از ۹۰  هزار خودرو را دارد.

وزیر کشور: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است

وحیدی تصریح کرد: در این پارک دو نمازخانه ۳۰۰ متری، فروشگاه، چندین مجموعه سرویس بهداشتی ایجاد شده و مجهز به سیستم پایش تصویری است و در حال حاضر  در آن چندین دستگاه آبسردکن جانمایی شده و همچنین غذا و بطری آب سرد به اندازه کافی بین مواکب و زوار توزیع می‌شود.

همچنین وزیر کشور تقاطع غیر همسطح ورودی شهر مهران را که  به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بیشترین حجم عملیات این پروژه در این دولت و در طول ۶ ماه اخیر انجام شده و برای بهره‌برداری آن ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده را افتتاح کرد.

 وحیدی همچنین در ننشست هماهنگی بازگشت زائران اربعین اظهار کرد: با تمهیدات اتخاذ شده و هماهنگی‌های انجام شده مدت زمان ماندگاری زوار برای انتقال به مبدا در کمترین زمان ممکن برسد.

وی با بیان اینکه نظارت بر کرایه و حمل و نقل طبق نرخ مصوب در پایانه برکت در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: ۶ هزار دستگاه اتوبوس و بیش از ۶۰۰ دستگاه ون برای انتقال زوار در نظر گرفته شده است و تاکید داریم بدون هیچ مشکلی زوار به محل سکونت خود بازگردند.

وی با اشاره به ساماندهی پایانه برکت، گفت: در پایانه برکت برای رفاه حال زوار و به اهتمام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و با حمایت استاندار ایلام، کار بسیار بزرگی انجام شده است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید