به دنبال شکایت ۹ بازیکن نوجوان از مربی فوتبال به اتهام آزار و اذیت، محاکمه وی به زودی به صورت غیرعلنی در دادگاه کیفری استان تهران برگزار می شود.

اقدام شیطانی یک مربی تهرانی با ۹ فوتبالیست نوجوان
به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، تحقیقات درباره این پرونده از اواخر سال۱۴۰۰ و با شکایت مردی از مربی فوتبال پسرش آغاز شد. این مرد در شکایت خود گفت: پسر ۱۲ساله‌ام علاقه زیادی به فوتبال دارد و به همین دلیل او را در یک باشگاه ورزشی در شرق تهران ثبت‌نام کردم. مربی ۴۰ساله باشگاه که کارت مربیگری داشت از پسرم تست گرفت و ادعا کرد او آینده خوبی در فوتبال دارد. بعد از چند ماه رفتار پسرم تغییر کرد و پرخاشگر شده بود. دیگر علاقه‌ای به حضور در تمرین‌های فوتبال نداشت و این رفتار باعث شک ما شد. چند بار با او صحبت کردیم، اما فقط سکوت می‌کرد و هر روز گوشه‌گیرتر می‌شد. تا این‌که روزی دو نفری بیرون رفتیم و گفتم اگر مشکلی داری بگو که پسرم مهر سکوتش را شکست و راز آزار و اذیت‌های مربی فوتبالش را فاش کرد. متوجه شدم این مربی پسرم را آزار داده است. پس از این شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز و همزمان خانواده دو پسر نوجوان دیگر هم با مراجعه به پلیس آگاهی شکایات مشابهی را مطرح و اعلام کردند پسران‌شان در دام سیاه مربی فوتبال گرفتار شده‌اند.

پرونده مربی آزارگر به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و سه پسر نوجوان به تشریح آزار این مربی ۴۰ساله فوتبال پرداختند. با افشای ماجرا، این مرد برای تحقیقات احضار شد، اما به طور مرموزی ناپدید گردید. جست‌وجوهای برای دستگیری او ادامه داشت تا این‌که مشخص شد در یکی از شهرهای شمالی کشور مخفی شده است. ماموران با دستور قضایی راهی این شهر شدند و این مربی فوتبال به نام سینا را دستگیر کردند. این در حالی بود که در این مدت تعداد شکایت‌های ثبت شده از این مربی به ۹فقره رسیده بود.

با تحقیق از شاکیان مشخص شد، این مرد ۴۰ساله که در یکی از باشگاه‌های شرق تهران مربیگری می‌کرد، با ثبت‌نام نوجوانان ۹ تا ۱۲ساله در باشگاه، در کنار آموزش فوتبال این نوجوانان را مورد آزار قرار می‌داد. آن طور که پسران نوجوان گفته بودند، مربی آن‌ها را به بهانه‌های مختلف به خانه خود کشانده و آن‌ها را آزار می‌داده است. او سپس برای جلوگیری از شکایت بازیکنان علیه او آن‌ها را مجبور به کارهای خلاف عرف و ارتباط با یکدیگر می‌کرد و از آن‌ها فیلم می‌گرفت.

قاضی شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پس از بررسی شکایت‌ها دستور تحقیقات بیشتر و فیلم‌های سیاه متهم را صادر کرد. در اولین جلسه تحقیق که در این باره برگزار شد تعدادی از نوجوانان همراه والدین خود در دادگاه حاضر شدند و به تشریح شکایت خود و نحوه آزارشان توسط این مربی پرداختند. سپس متهم که متاهل نیز هست در دفاع از خود اتهام آزار و اذیت بازیکنان نوجوان را قبول نکرد.

قاضی دادگاه دستور تحقیق از دیگر شاکیان را صادر کرد تا با تکمیل تحقیقات جلسه محاکمه به صورت غیرعلنی برگزار شود. این در حالی است که شکات برای متهم اشد مجازات را خواستار شده اند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید