در این مطلب پنج مقصد مناسب برای سفر در شهریور را به شما معرفی کردیم. البته شهرها و کشورهای زیادی هستند که می‌توانید در ماه پایانی تابستان به‌عنوان مقصد سفر انتخاب کنید چراکه به‌طورکلی در شهریورماه هوای اکثر نقاط جهان مطبوع‌تر از دیگر ماه‌های تابستان است.

در شهریور ماه به کجا سفر کنیم؟

شهریور را باید زمان مناسبی برای سفر دانست زیرا از یک طرف هوا کم‌کم رو به خنکی می‌رود و از طرف دیگر دانش‌آموزان هنوز در تعطیلات هستند. بنابراین هم خانواده‌هایی که در خانه خود دانش‌آموز دارند سعی می‌کنند از فرصت تعطیلات استفاده نمایند و به سفر بروند و هم کسانی که دوست ندارند در گرما سفر کنند، این دم را غنیمت می‌شمارند.

حالا باید به این سؤال پاسخ دهیم که در شهریور ماه چه مقاصدی برای سفر مناسب است. در این مطلب قصد داریم چند مقصد خارجی جذاب که برای سفر در شهریورماه مناسب هستند را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر دوست دارید بیشتر در این زمینه بدانید، با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

یونان

یونان یکی از بهترین مقاصدی است که می‌توانید برای سفر در شهریور ماه انتخاب کنید. این کشور به‌خاطر داشتن تاریخ غنی، جاذبه‌های تاریخی فراوانی دارد. همچنین دارای طبیعتی فوق‌العاده زیبا و رویایی است. بنابراین این مقصد را می‌توان هم برای کسانی که جاذبه‌های تاریخی دوست دارند مناسب دانست و هم برای دوست‌داران طبیعت.

از آنجایی که این کشور به دلیل مجاورت با دریا ممکن است در زمستان‌ها کمی سرد باشد، بهترین زمان سفر به آن را باید از تیر ماه تا شهریورماه دانست. در این ایام جشنواره‌های زیادی هم در یونان برگزار می‌شود که اگر بتوانید زمان سفرتان را با این جشنواره‌ها هماهنگ کنید، ایام لذت‌بخش‌تری را در یونان سپری خواهید کرد.

اندونزی

در شهریور ماه به کجا سفر کنیم؟

هوای خنک شهریور نسبت به دیگر ماه‌های تابستان باعث شده تا کشورهای غرب آسیا هم برای سفر مناسب باشند. یکی از محبوب‌ترین این کشورها اندونزی است. کسانی که به دنبال یک سفر تفریحی و لاکچری می‌گردند و دوست دارند ایام سفرشان را در یک هتل فوق‌العاده ریلکس کنند، سفر به بالی می‌تواند انتخاب خوبی برایشان باشد.

جزیره خدایان یا همان بالی، یک جزیره کوچک بهشت‌گونه است که در مجاورت دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند قرار دارد. اگر در شهریور ماه ویزای اندونزی گرفتید و به بالی سفر کردید، حتما زمانی را هم برای شنا در اقیانوس کنار بگذارید تا لذت سفرتان دو چندان شود.

روسیه

مقصد مناسب بعدی برای سفر در شهریورماه، روسیه است. این کشور پهناور به‌طورکلی سردسیری است زیرا از شمال با اقیانوس منجمد شمالی مرز مشترک دارد و بنابر اگر فصول سرد سال را برای سفر به آن انتخاب کنید، ممکن است این کشور را پوشیده در برف ببینید.

از آنجایی که بخش زیادی از سفر به روسیه شامل شهرگردی می‌شود؛ سرمای زیاد گردشگران را اذیت خواهد کرد. اما در شهریور ماه در این کشور آب و هوای مطبوعی حاکم است و شما می‌توانید در یک هوای مطبوع تمام جاذبه‌های کشور تاریخی روسیه را ببینید و لذت ببرید. توجه داشته باشید که برای ای سفر باید ویزای روسیه بگیرید.

ترکیه

برای سفر به استانبول هم شهریور زمان مناسبی است. این شهر زیبا در این ایام در یک هوای مطبوع قرار دارد و می‌توانید کل شهر را پیاده‌روی کنید و در تمام مراکز خرید قدم بزنید، بدون اینکه گرمای هوا اذیتتان کند. البته تور استانبول را می‌توان برای همه فصول انتخاب خوبی دانست زیرا تقریبا در همه ایام سال هوای مطبوعی در شهر حاکم است.

مالدیو

در شهریور ماه به کجا سفر کنیم؟

اگر به دنبال یک مقصد رویایی، لوکس و لاکچری برای سفر شهریور ماه خود می‌گردید، تور مالدیو تهیه کنید. مالدیو شبیه به یک بهشت کوچک است که از چند جزیره تشکیل شده و آن را کوچک‌ترین کشور آسیایی می‌دانند. این کشور در تمام فصول سال آب و هوای گرمی دارد و اگرچه بهترین زمان سفر به آن را باید پاییز دانست اما شهریورماه این گرما نسبت به دیگر ماه‌های تابستان قابل تحمل‌تر است.

اگر می‌خواهید پول کمتری برای این سفر بپردازید بهتر است به جای پاییز و زمستان، شهریور را برای دیدن مالدیو انتخاب کنید زیرا تورهای پاییزی به این مقصد هزینه بیشتری دارند. در این سفر باید زمان زیادی را برای تفریح‌هایی همچون شنا و طبیعت‌گردی کنار بگذارید، بنابراین زمانی را برای سفر انتخاب کنید که هوا برای انجام این تفریحات مناسب باشد.

کلام آخر

در این مطلب پنج مقصد مناسب برای سفر در شهریور را به شما معرفی کردیم. البته شهرها و کشورهای زیادی هستند که می‌توانید در ماه پایانی تابستان به‌عنوان مقصد سفر انتخاب کنید چراکه به‌طورکلی در شهریورماه هوای اکثر نقاط جهان مطبوع‌تر از دیگر ماه‌های تابستان است.

بنابراین مقصد سفر در شهریور را براساس سلایق و بودجه خود انتخاب کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید