حمید معصومی‌نژاد گزارشگر سابق تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار ویدیویی از انتظار شش ساعته خود برای دیدن چند ثانیه سردار آزمون نوشت : بلاخره سردار ازمون را پیدا کردم!

گزارش جالب حمید معصومی‌نژاد از سردار آزمون در رُم + فیلم

به گزارش سلام نو، حمید معصومی نژاد متولد ۱۳۳۸ در تهران، خبرنگار است فارغ التحصیل رشته خبرنگاری در ایتالیا می باشد، از کار در هما شروع کرد سپس از رشته پزشکی انصراف داد و حالا از خبرنگاران بروز مرزی محبوب می باشد.

حمید معصومی نژاد در زمان جنگ ایران و عراق بخاطر اینکه سرباز بود مدتی را در جبهه های جنگ گذراند تا اینکه بعد از خدمت در بنیاد مستضعفان مشغول بکار شد.

او سال ۱۳۶۸ در ۳۰ سالگی تصیمیم گرفت به آمریکا مهاجرت کند اما بخاطر مشکلات ویزای تحصیلی مجبورا راهی ایتالیا شد و آنجا در رشته پزشکی به دانشگاه رفت.

حمید معصومی نژاد در کنار پزشکی در دفتر هواپیمایی هما مشغول شد تا اینکه بخاطر علاقه به خبرنگاری تغییر رشته داد سپس مشغول کار در دفتر خبرگزاری ایرنا در ایتالیا شد.

حمید معصومی نژاد پس از ۵ سال کار مطبوعاتی از طریق بخش برون مرزی رادیو ایتالیای صدا و سیما با بیژن نوباوه خبرنگار ایران در آمریکا آشنا و بعد از چند همکاری استخدام شد.

وی در سال ۸۹ بود که آقای خبرنگار به جرم قاچاق اسحله و بعنوان مامور اطلاعاتی ارشد ایران، توسط دولت ایتالیا دستگیر و روانه زندان شد او دو ماه در سلول انفرادی و سه ماه نیز در حبس خانگی بود تا اینکه موقتا آزاد و بعد از ۸ سال از تمامی اتهامات تبرئه شد.

آقای خبرنگار سالهاست ازدواج کرده و صاحب فرزند می باشد، همسر وی در سفر حسن روحانی به ایتالیا در نقش مترجم کنار او حضور داشت.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید