سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس زاهدان در اقدامی غافلگیرانه ۲ شرور مسلح را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کمری به همراه ۶فشنگ جنگی از آنها کشف کردند. 

دستگیری دو شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس زاهدان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی اعلام فعالیت های مجرمانه ۲ فرد شرور در سطح شهرستان زاهدان و بروز نارضایتی های عمومی در این راستا، موضوع با تشکیل پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۶ کوی شهدای شهرستان زاهدان نیز با تقویت اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی خود در این راستا موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان در سطح حوزه استحفاظی شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام هماهنگی های لازم قانونی پلیس در این خصوص گفت: ماموران انتظامی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۲مجرم تحت تعقیب را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۶تیر جنگی از آنها کشف کرد.

وی با بیان اینکه جرائمی همانند شرارت، حمل و جابجایی مواد مخدر از سوابق مجرمان دستگیر شده بود، افزود: پرونده تکمیلی این افاراد به مراجع قانونی ارسال شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید