روپرت مرداک، غول رسانه‌ای 92 ساله یک رابطه عاشقانه جدید را با یک دانشمند روس آغاز کرده است، زنی که در مرکز یک شبکه عجیب قدرت است.

ماجرای عجیب دوست دختر جدید تاجر ۹۲ ساله؛ دانشمند جذاب و پرماجرای روس!

سلام نو پلاس: عکس‌های تازه روپرت مرداک و آخرین دوست دخترش، النا ژوکوا حسابی توجه‌ها را به خود جلب کرده، آن هم برای مردی که به تازگی نامزدی اخیر خود را به هم زده بود. برای مرد ۹۲ ساله ای که به گفته خودش اخیراً «نیمه دوم» زندگی خود را آغاز کرده، زندگی عاشقانه مرداک ناآرام به نظر می رسد.

به عنوان مثال، نامزدی با آن لزلی اسمیت، پس از دو هفته لغو شد، قبل از اینکه کسی بتواند بفهمد چه چیزی منجر به این انتخاب خاص شده است. در آن زمان مرداک پنجمین ازدواج خود را آخرین ازدواج خود دانست، اما این نامزدی تنها دو هفته دوام آورد و تاجر مشهور یهودی و غول رسانه‌ای دنیا حالا رابطه جدیدی را آغاز کرده است.

ماجرای عجیب دوست دختر جدید تاجر ۹۲ ساله؛ دانشمند جذاب و پرماجرای روس!
مرداک با آن لزلی اسمیت

نکته عجیب مرداک این است که توانایی عجیبی در انتخاب نامزد و همسرهای جذاب ۶۶ یا ۶۷ ساله دارد. سومین همسر سابق مرداک، وندی دنگ، او را «در یک گردهمایی بزرگ خانوادگی» به ژوکوا، یک زیست شناس مولکولی، همسر سابق یکی از الیگارش های روس و البته مادرِ زنِ سابق رومن آبرامویچ- مالک سابق چلسی- معرفی کرد، کسی که امروز دوست دختر جدید این غول رسانه‌ای است. نکته عجیب این است که آخرین نامزد مرداک اسمیت هم ۶۶ ساله بود و آخرین همسر سابق مرداک، جری هال هم ۶۷ ساله بود.

روپرت مرداک کیست؟

کیث روپرت مرداک سرمایه‌دار آمریکایی و سهام‌دار اصلی ابرشرکت نوز است. روپرت مرداک از همان دوران کودکی با روزنامه‌نگاری آشنا شد. در سن ۱۰ سالگی به مدرسه رفت و پس از پایان دوره تحصیل، کار روزنامه‌نگاری را در مجله‌های مدرسه‌ای آغاز کرد. سپس برای ادامه تحصیل به بریتانیا رفت و در دانشگاه آکسفورد در رشته‌های فلسفه، سیاست و اقتصاد درس خواند و همان‌جا به حمایت از حزب کارگر بریتانیا پرداخت. مرداک در آن دوران دو سال با روزنامهٔ انگلیسی دیلی اکسپرس همکاری کرد.

ماجرای عجیب دوست دختر جدید تاجر ۹۲ ساله؛ دانشمند جذاب و پرماجرای روس!

الیزابت جوی گرین، مادر مرداک از یک خانواده یهودی بود. برپایه تلمود و قانون امروز اسرائیل کسی که از سوی مادر یهودی باشد خود نیز یهودی دانسته می‌شود. ولی مرداک بر مسیحی بودن خود تأکید دارد و می‌گوید به کلیسا می‌رود. همسرش نیز کاتولیک است و البته تأکید می‌کند که آن قدرها که گاهی توصیف می‌شود مذهبی نیست.

النا ژوکوا کیست؟

مجله تاتلر، ژوکوا را به عنوان  فردی توصیف کرد که "در مرکز شبکه گسترده ای از قدرت که دنیای هنر، الیگارش های روسی و یکی از تأثیرگذارترین سلسله های کشتیرانی جهان " قرار داد. او دارای میراث یهودی-روسی است و قبلاً با الکساندر ژوخوف، میلیاردر نفتی و سرمایه‌دار روسی ازدواج کرده بود.

ماجرای عجیب دوست دختر جدید تاجر ۹۲ ساله؛ دانشمند جذاب و پرماجرای روس!

او در مصاحبه ای با نیویورکر در سال ۲۰۱۰، خانواده اش را بخشی از "روشنفکران مسکو" توصیف کرد و گفت که با اولین شوهرش زمانی که آن دو دانشجو بودند آشنا شد. این زوج یک دختر به نام داشا ژوخوا داشتند. آنها زمان که داشا سه بود طلاق گرفتند.

به نوشته فایننشال تایمز، ژوکووا در سال ۱۹۹۰، زمانی که سی و چند ساله بود، اتحاد جماهیر شوروی را ترک کرد. او در سال ۱۹۹۰ با دخترش که در آن زمان ۹ ساله بود، در کالج پزشکی بیلور در هیوستون مشغول به کار شد.

دخترش به این رسانه گفت که ابتدا تصور می شد این انتقال موقتی است، اما آنها سال ها در آنجا زندگی کردند تا اینکه به ژوکوا فرصتی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس برای مطالعه دیابت پیشنهاد شد. ژوکوا در زمان بازنشستگی، استاد زیست‌شناسی بود و چندین مقاله علمی داشت.

بر اساس گزارش گادرین النا همچنین دارای دوقلوها، یک پسر و یک دختر، از یک رابطه دیگر است.

ژوکوای جوان یک کلکسیونر هنری، اجتماعی و تاجر است که با رومن آبراموویچ، یک الیگارشی روسی و مالک سابق باشگاه چلسی ازدواج کرده است. این زوج قبل از طلاق در سال ۲۰۱۸ دو فرزند داشتند. بر اساس گزارش نیویورک پست با استناد به اسناد دارایی، آبراموویچ پس از طلاق، مالکیت ۹۲ میلیون دلاری اموال شهر نیویورک را به داشا ژوکوا منتقل کرد، از جمله یک عمارت ۵ طبقه.

داشا ژوکوا در حال حاضر با استاوروس نیارخوس دوم، نوه بزرگ کشتیرانی یونانی استاوروس نیارخوس ازدواج کرده است. این زوج یک پسر دارند. به گزارش میل، داشا با دنگ همسر سابق مرداک "دوست نزدیک" است.

مرداک پنج بار ازدواج کرده است و در سال ۲۰۲۲ از جری هال، همسر سابق میک جگر، خواننده رولینگ استونز، طلاق گرفته است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید