اسنوا از برندهای میان رده لوازم خانگی محسوب می‌شود از این رو با ما همراه باشید و درباره شرایط فروش اقساطی ۳۶ ماهه اسنوا بدانید.

شرایط فروش اقساطی ۳۶ ماهه اسنوا

سلام نو پلاس: در نظر گرفتن رفاه حال مردم و اندیشیدن تدابیری برای افزایش قدرت خرید آن‌ها از رسالت های اسنوا به عنوان یک برند ملی در کنار تولید محصول با کیفیت ایرانی است، لذا برآن شدیم تا انواع شرایط خرید اقساطی اعم از وام و خرید چکی را برای افزایش توانایی خرید مصرف کننده در سطوح مختلف تحت عنوان طرح خرید اعتباری محصولات اسنوا فراهم کنیم.

آشنایی با برند اسنوا

«ارکان ساختار نوین ایرانیان» عبارت طولانی اما مهمیه! و ما به طور مخفف صداش می‌زنیم اسنوا. اسنوا سیاره‌ایه که زمان توش حرف اول رو می‌زنه. هرکدوم از لوازم خونگی اسنوایی یه وظیفه‌ی مهم داره، اونم اینه که یه کاری کنه شما بتونین از زمان مفیدتون به بهترین شکل ممکن استفاده کنین. کارهای تکراری و خسته کننده رو لوازم خونگی‌ اسنوا براتون انجام می‌ده تا شما بتونین به کارهای مهمتون برسین!

کل ماجرای اسنوا از سال ۸۴ شروع شد، یه گروه از بهترین تولیدکننده‌ها، مهندس‌ها و کارشناس‌ها ایرانی دست به دست هم دادن تا تولید ملی رنگ و روی تازه‌تری به خودش بگیره!

شرایط فروش اقساطی ۳۶ ماهه اسنوا

اسنوا همیشه در تلاش است تا هم تنوع محصولات خود را افزایش دهد و هم بتواند کیفیت تولیدات خود را به انتظار مشتری نزدیک کند. این برند محصولات بسیاری در دسته لوازم خانگی دارد. انواع اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر، هود، سینک، جارو برقی و… از کالاهای اصلی در خط تولید اسنوا محسوب می‌شود.

قیمت محصولات اسنوا به دلیل طراحی به‌روز و کیفیت بالای تولیدات، نسبت به دیگر برندهای ایرانی معمولاً کمی بالاتر است. البته این محصولات در مقایسه با برندهای خارجی قیمت بسیار مناسبی دارند که می‌توانید با وام بدون چک و ضامن لندو، خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا را هم تجربه کنید تا کل یا بخشی از هزینه کالای مورد نظرتان از این برند را طی یک بازه حداکثر یک‌ساله پرداخت کنید.

با توجه به افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی، برند ایرانی اسنوا برای اثبات اهمیت مشتریان اقدام به فروش اقساطی با اقساط یک‌ساله، ۳۶ ماهه و ۶۰ ماه کرده است. این طرح تا به امروز با استقبال خوبی مواجه شده است و برای افرادی که قصد خرید لوازم خانگی دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

شرایط فروش اقساطی ۳۶ ماهه اسنوا

در این طرح شما باید به یکی از نمایندگی‌های اسنوا مراجعه کنید و پس از دریافت فاکتور و مدارک مربوط به فروش اقساطی اسنوا به سراغ مورد نظرتان بروید. وام خرید کالا از برند اسنوا در هر بانک می‌توانید مبلغ و شرایط متفاوتی داشته باشد.

فروش اقساطی در اسنوا

یکی از مشکلات کنونی بسیاری از زوج های جوان که می خواهند جهیزیه بخرند بالا بودن قیمت لوازم خانگی است در چنین شرایطی بسیاری از مردم به دنبال شرایط ویژه هستند تا به وسیله آن بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. شما برای زندگی در یک خانه بزرگ و حتی در یک آپارتمان باید از لوازم خانگی مختلفی استفاده کنید.

ما در عصر حاضر شاهد استفاده از تکنولوژی های جدید در ساخت لوازم خانگی می باشیم. متاسفانه بسیاری از مردم ترجیح می دهند برند خارجی بخرند و به نوعی به محصولات داخلی بدبین هستند. شما به عنوان یک خریدار لوازم خانگی در ابتدای امر بهتر است به نیازهای اساسی خود توجه کنید و ببینید که متراژ آشپزخانه شما چقدر است تا براساس این متراژ بتوانید کالای مناسب را بخرید.

شرایط فروش اقساطی ۳۶ ماهه اسنوا

امروزه به زیبایی و دکوراسیون خانه ها بیش از هر چیز دیگری توجه می شود به گونه ای که بسیاری از خانم ها عادت دارند که هر چند مدت یکبار دکوراسیون خانه خود را عوض کنند. این افراد به ظاهر کالا توجه دارند تا کیفیت آن.

متاسفانه به دلایل تحریم و مدیریت های غلط و پایین آمدن ارزش پول ملی لوازم خانگی گران شده است البته گران بدان معنی نیست, این ارزش پول ملی ما است که نسبت به دلار پایین آمده و باید پول ملی بیشتری برای وسایل خانه و یا هر وسیله دیگری بدهیم.

بدین ترتیب نو کردن وسایل خانه و خرید جهیزه واقعا سخت و غیر ممکن میبود بنابراین مدیران بازرگانی شرکت اسنوا برای فروش لوازم خانگی اسنوا و محصولات اسنوا اقدام به فروش فروش اقساطی ۳۶ ماهه اسنوا نمودند.

همانگونه که در بالا نیز گفته شد مدیران بازرگانی اسنوا با قرار داد بستن با یکسری از بانک ها شرایط خرید قسطی محصولات اسنوا را ایجاد نموند. یکی از این طرح ها طرح فروش اقساطی ۳۶ ماهه اسنوا می باشد.

شرایط فروش اقساطی ۳۶ ماهه اسنوا

به نحوی که فروش فروش اقساطی ۳۶ ماهه اسنوا نیاز به هیچ گونه سپرده و پیش پرداختی نمی باشید.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت بدین شرح می باشد که ابتدا باید در یکی از بانکهای ملت ، توسعه تعاون ، صادرات ، دی ، آینده یک حساب داشته باشین یا این حساب را بازکنید.

البته لازم به ذکر است که فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت می باشد و شما هیچ گونه پیش پرداختی یا حساب پرکار یا گذاشتن سپرده نمی باشین اما نیاز به ضامنی که مورد تایید بانک می باشد هستین.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید