مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: استقلال صدرنشین لیگ است و می‌خواهیم هوشمندانه مقابل این تیم بازی کنیم.

مهدی تارتار: برنامه خاصی برای بازی مقابل استقلال داریم

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت:‌ مثل همه بازی های لیگ سخت است،‌ تیم‌ها به هم باج نمی‌دهند. بحث هزینه ها به کنار با توجه به حضور بازیکنان خارجی و کم شدن هزینه ها، سهمیه‌های بازیکنان بهترین‌ها در لیگ هستند.

وی ادامه داد: بازی فردا برای هر ۲ تیم سخت است،‌ استقلال هم صدرنشین لیگ است و می‌خواهیم هوشمندانه مقابل این تیم بازی کنیم. طرح و برنامه خاصی برای این مسابقه داریم و تصمیم داریم اول گل نخوریم و بعد اگر بتوانیم برنده بازی شویم.

تارتار ادامه داد: بازی سختی داریم. تیم خوبی هستیم هفته گذشته مقابل ذوب آهن با بدشانسی باختیم. می توانستیم هم برنده شویم و یا بازی مساوی شود ذوب آهن خوش شانس تر بود و برنده شد من ذوب اهن را در شرایط بد تحویل گرفتیم و به وضعیت مناسب رساندیم. ربیعی اکنون به تیم ذوب آهن امده و به تیم کمک کرده است. زمین مسابقه باعث شد که شانس در نتیجه مسابقه دخیل بود. صنعت نفت هم بازی برابری با استقلال انجام داد اما این تیم باهوش تر بود و با تجربه تر بازی کرد و برنده شد. نشان داد که نکونام به ان تجربه لازم رسیده با وجود حواشی که استقلال در هفته های گذشته داشت. هیچ بازی قابل پیش بینی نیست. فقط کاش هواداران دو تیم استقلال و ملوان فردا در ورزشگاه حضور داشتند با حضور آنها فوتبال حال و هوای بهتری دارد و باعث بیشتر شدن جذابیت بازی می شود.

وی در مورد شرایط ملوان گفت: دیرتر از تیم های دیگر تمرینات را شروع کردیم و از نظر بدنی عقب هستیم ولی کم کم شرایط خوب مان را به دست می آوریم.

تارتار در مورد اینکه ملوان در فصول گذشته بازیکنان بومی بیشتری داشته گفت: بازیکنان بومی ما کمتر از پارسال نیستند و ۴-۵ نفر هم از تیم های بزرگسال اضافه کردیم و سعی می کنیم بیشتر به آکادمی باشگاه نگاه کنیم و کم کم آنها را به بازیکنان بزرگسال اضافه کنیم.

سرمربی ملوان در مورد وضعیت مصدومان تیمش عنوان کرد: رنجبری، فداکاری و اسلامی را به تیم اضافه کردیم و سلیمانی هم بعد از نقل و انتقالات به ما اضافه می شود. وضعیت سهیل هم با نظر کادرفنی برای بازی مشخص می شود شاید بتوانیم فردا از او استفاده کنیم.

وی در مورد بلندی چمن ورزشگاه آزادی گفت: باید ببینیم چمن چه وضعیتی دارد. شاید فردا وضعیت خوبی داشته باشد.

تارتار درمورد وضعیت بد زمین های فوتبال کشورمان اظهار داشت: یکی از فاکتورهای اصلی برای زیبایی فوتبال زمین مناسب است. در گذشته زمین های ما افتضاح بود و خوشبختانه در چند سال گذشته وضعیت زمین ها بهتر شده البته با توجه به نوع کشت شده چمن ها برخی زمین ها در تابستان دچار مشکل می شوند. مثل همین ورزشگاه تختی انزلی و نقش جهان اصفهان که با سرد شدن هوا شرایط بهتری خواهد داشت و قطعا از بهترین زمین های فوتبال کشورمان می شود.

سرمربی ملوان در مورد تغییرات زیاد در این تیم گفت: ۷۰-۸۰ درصد تغییرات در تیم داشتیم و برخی بازیکنان خودشان رفتند و برخی هم سرباز شدند و یک تعدادی هم کادرفنی آنها را نخواست. یک سری هم سربازی شان تمام شد. بعد از چند هفته هماهنگ تر خواهیم شد و از نظر بدنی بهتر می شویم و ملوانی در آینده خواهید دید که راحت امتیاز از دست ندهد و این ملوان چند هفته ای کار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید