۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 55457255

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قول می دهم تا جایی که در توانم است، بجنگم و برای استقلال زحمت بکشم.

نکونام: از حق تیمم دفاع می کنم
به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس؛ استقلال در نخستین بازی خانگی خود در لیگ بیست و سوم، فردا به مصاف ملوان می رود. نکونام امروز برای نخستین بار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش حضور پیدا کرد. او به دلیل شرکت در تست های پزشکی ایفمارک، نتوانست راهی سازمان لیگ شود و کنفرانس او در کمپ حجازی برگزار شد.

نکونام در ابتدای صحبت هایش گفت: می‌دانید با توجه به اینکه پیش فصل ما با تغییرات و حواشی متعددی همراه بود، کار خود را چگونه شروع کردیم و چگونه به بازی‌ها رسیدیم اما گذشته و نمی‌خواهم درموردش صحبت کنم. در بازی اول بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و تیم ما در بازی با صنعت نفت بهترین عملکرد را در زمین داشت. توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

گول نتیجه بازی با آبادان را نمی خورم

از فوتبالی که با آن زندگی کردم می دانم که نباید گول نتیجه را بخوریم و مشکلاتی که داریم را می دانم و نیازی نیست که صحبتی در این باره باشد و خدایی ناکرده باعث غرور و شرایطی شود که بازیکنان نباید به آن فکر کنند. چون مشکلات پابرجاست و نتوانستیم آنها را حل کنیم.

ملوان تیم خوب و سختکوشی است

ملوان هم تیم خوبی است. با وجود اینکه بازی اول‌شان را باختند اما واقعا تیم خوب و سختکوشی هستند. در فاز دفاعی تیم فوق‌العاده خوبی هستند و در فاز حمله نیز در بازی قبلی، موقعیت‌های خوبی داشتند. با وجود آن بازی خوب، با باخت مقابل ذوب آهن به مصاف استقلال می‌آیند و ما هم می‌دانیم بازی سختی داریم زیرا حریف همیشه تیم خوب و ریشه‌داری در فوتبال ما است. امیدوارم فردا بازیکنانم با تمرکز کامل و تمام تلاش خود بازی را خوب شروع کرده و خوب هم ادامه بدهند.

دوست نداشتم در این برهه تنها بمانم

انتشار لیست بازیکنان مدنظر کادرفنی؟ آن لیستی بود که من به حجت کریمی دادم و از او تشکر می‌کنم که تا روزی که در استقلال بود، برای این باشگاه بزرگ زحمت کشید و کارش را انجام داد. من دوست نداشتم در این برهه تنها بمانم.

به کریمی گفتم از این لیست هر کدام را می توانید جذب کنید

آن زمان اوج نقل و انتقالات بود و شاید 2 بازیکن خوب را در آن چند روز از دست دادیم اما تصمیم کریمی برای جدایی از تیم قابل احترام است. اینگونه نبود که من همه نفرات آن لیست را بخواهم. گفتیم ببینید می‌توانید کدام بازیکنان را جذب کنید که باز هم خدا را شکر 2 بازیکن را جذب کردیم. لیست‌های دیگری هم بود که من دادم و برای جذب بازیکنان دیگری هم درخواست داشتم اما مشکلات که کنار هم بوده است، باعث شد بازیکن نگیریم.

با کسی خصومت ندارم ولی از حق تیمم دفاع می کنم

هیچ مشکل شخصی با هیچکس ندارم. برای منافع تیم، باشگاه بزرگ استقلال و هواداران وظیفه‌ام است دعوا کنم و می‌جنگم تا بهترین امکانات، بهترین زمین و بهترین لباس را داشته باشیم و همه با هم شرایطی فراهم کنیم که هواداران لذت ببرند. با هیچکس خصومت شخصی ندارم اما در کارم وقتی با هر تیمی باشم به ویژه اکنون که اسم بزرگ استقلال مطرح است، وظیفه دارم از حق و حقوق تیم و بازیکنانم دفاع کنم. تمام این صحبت‌ها نیز ختم به بازیکن گرفتن می‌شود و خواسته دیگری ندارم و نخواهم داشت.

لیگ امسال طولانی است

لیگ امسال طولانی و فرسایشی خواهد بود. امسال بازی های تیم ملی بزرگسالان و امید را داریم که فیفا دی هایی در پیش دارند. در نتیجه باید بازیکنان را آماده و روی فرم نگه داریم. ضمن اینکه خدایی نکرده، مصدومیت هایی نیز برای بازیکنان وجود دارد. قطعا این شرایط برای ما سخت است.

باشگاه گفت نمی توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم

در آخرین جلسه ای که داشتم و نگفتم، الآن می گویم تا همه بدانند. به بازیکنانی که علی رغم کیفیت بالایشان قرار بود از لیست کنار بگذاریم، گفتیم به تیم برگردند. چون تصمیم بر این شد تا تمام بازیکنان سال قبل را نگه داریم، بازیکن جدیدی هم نگیریم. به هر حال اگر هوادار خواسته ای دارد و تیمی در سطح یک مدعی می خواهد، باشگاه باید بازیکن جذب کند. اما باشگاه اعلام کرد نفراتی که قرارداد نبسته اند، به تیم برگردند و بازیکن جدیدی هم نمی توانیم اضافه کنیم و من نیز این موضوع را قبول کردم. دیدید که حتی آرمان رمضانی با دو جلسه تمرین برای ما بازی کرد و بهترین عملکردش را داشت.

این تیم برای من بهترین تیم است

همین تیم برای من بهترین تیم است، بهترین بازیکنان هستند، این را نشان داده اند و تا جایی که بتوانیم، زحمت می کشیم، تلاش می کنیم تا بهترین جایگاه را برای باشگاه استقلال کسب کنیم. بازیکنان قول داده اند، من نیز قول می دهم تا جایی که در توانمان است، بجنگیم و برای استقلال زحمت بکشیم. باید برویم داخل لیگ و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

مربی تراکتور به درستی استقلال را جزو مدعیان حساب نکرد

مصاحبه مربی تیم تراکتور را دیدید که مدعیان قهرمانی را به درست اعلام کردند که مثلث قهرمانی بین خودشان (تراکتور، سپاهان و پرسپولیس) است و ما را داخل این قاب نیاوردند. ولی ما می جنگیم، برای هر بازی زحماتمان را می کشیم و هر اتفاقی که افتاد، در ادامه ببینیم چه تصمیماتی گرفته می شود.

نه می فروشیم نه می خریم

در آخرین جلسه با خطیر تصمیم بر این شد تمام بازیکنان سال گذشته را نگه داریم و بازیکن جدیدی هم نگیریم. اگر هوادار خواسته‌ای دارد و تیمی در حد قهرمانی می‌خواهد، باشگاه باید بازیکن جذب کند ولی در صحبتی که داشتیم، قرار شد با همین بازیکنان کارمان را ادامه بدهیم، نفراتی که قرارداد نبستند به تیم بازگردند و بازیکن جدیدی هم نمی‌توانیم به استقلال اضافه کنیم. من هم این موضوع را قبول کرده و دیدید این بازیکنان را به تیم بازگرداندم. در بازی اول دیدید آرمان رمضانی با ۲ جلسه تمرین کردن با استقلال، برای ما بازی کرد و بهترین عملکرد را هم داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید