نکته قابل توجه این بود که این تاخیر دو ساعته نه در ترمینال فرودگاه بلکه درون خود هواپیما اتفاق افتاد که باعث کلافگی و خستگی دو چندان مسافرین این پرواز شد.

معطلی دو ساعته مسافران پرواز ۳۸۴ چابهار در داخل هواپیما!

به گزارش سلام نو به نقل از فارس،  صبح امروز پرواز شماره ۳۸۳  ایران ایر در مسیر چابهار- زاهدان تهران ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه قرار بود انجام شود اما با تاخیر حدود دو ساعت در ساعت ۱۲ انجام شد که گلایه مسافران را به دنبال داشت.

در مدت تاخیر، مسافران بجای انتظار در سالن، در خود هواپیما حدود دوساعت تاخیر را تحمل کردند، که با توجه به هوای گرم و شرجی چابهار، شرایط بسیار سختی را برای مسافران و فرزندانشان رقم زده بود.

در این شرایط برخورد نامناسب نمایندگان هواپیمایی ایران ایر در چابهار با مسافران بسیار نامناسب، و بر عکس مسافران از برخورد خوب خلبان در مدت تاخیر رضایت داشتند.

مسافران از دستگاه‌های نظارتی سیستان و بلوچستان خواستند به اینگونه تاخیرها که مسافران مجبور هستند در هواپیما که محیطی کاملا بسته است، ساعتها حبس باشند، رسیدگی و با مدیران ناکارآمد شرکت ایرن ایر برخورد کنند.

از آنجاییکه شهرستان چابهار یکی از شهرهای گردشگری است قطعا این اتفاقات سبب فرار گردشگر و توریست به جای سفر به این منطقه خواهد شد که خود لطمه بزرگی به استان می‌زند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید