مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: با توجه به اینکه ایشان در کسوت روحانیت قرار دارد، چنانچه پرونده‌ای برای ایشان تشکیل شده باشد، در مرجعی به نام دادستانی ویژه روحانیت با حفظ حوزه قضایی مربوطه تشکیل شده است و مرجع مورد نظر باید پاسخگو باشد.

سخنگوی قوه قضائیه: درصورت تشکیل پرونده برای حسن روحانی، باید از دادستانی ویژه روحانیت پیگیر موضوع شد

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای حسن روحانی رییس جمهور سابق در حوزه ارزی و همچنین بورس، پرونده ای تشکیل شده است یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه ایشان در کسوت روحانیت قرار دارد، چنانچه پرونده‌ای هم برای ایشان تشکیل شده باشد یا پرونده‌هایی که اشاره می‌فرمایید تشکیل شده، در مرجعی به نام دادستانی ویژه روحانیت با حفظ حوزه قضایی مربوطه تشکیل شده است و مرجع مورد نظر باید پاسخگو باشد.

مسعود ستایشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهید آرمان علی وردی خاطرنشان کرد: داغ شهدای امنیت ما شهید فرید کرم پور، دانیال زاده، رسول دوست محمدی و سایر شهیدانی که خون عزیزشان مظلومانه توسط اغتشاشاگران به کف خیابان ریخت، همچنان تازه است.

ستایشی اظهار کرد: لکه ننگ سیاه این موضوع بر چهره امران و عاملان آن باقی خواهد ماند. قوه قضائیه قول داده است که نگذارد خون این عزیزان پایمال شود. دستگاه قضا خود را نسبت به خون این عزیزان متعهد می‌داند. 

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید