مارک زاکربرگ گفته است که ایلان ماسک درباره مبارزه در قفس جدی نیست، اما مالک توییتر چنین چیزی را نمی‌پذیرد و به نظر حسابی جدی است!

طعنه زاکربرگ به ماسک: من آماده‌ام، اما ایلان جدی نیست و باید بی‌خیال شویم!

سلام نو سرویس فناوری: مارک زاکربرگ گفته است که ایلان ماسک در مورد برگزاری مبارزه قفس «جدی نیست» و «زمان آن رسیده است که از این مسئله عبور کنیم.»

به نوشته بی‌بی‌سی رئیس متا در پستی در شبکه اجتماعی تردز گفت که به آقای ماسک پیشنهاد "یک قرار واقعی" را داده است اما میلیاردر و کارآفرین رقیب بهانه‌هایی آورده است.

آقای ماسک اوایل روز یکشنبه در سایت پیام رسان خود X، که قبلاً توییتر نامیده می شد، پیشنهاد داده بود که از روز دوشنبه آماده مبارزه است.

این دو میلیارد عجیب در ماه ژوئن با این مسابقه موافقت کردند و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

اما علیرغم اینکه رقبا برای ماه‌ها به همدیگر طعنه هنوز تاریخ مشخصی را مشخص نکرده‌اند، مسئله‌ای که این شک و تردید را ایجاد می‌کند که این مبارزه هرگز هیچ وقت برگزار نخواهد شد.

جنگ لفظی با راه‌اندازی تردز در ماه جولای پیچیده‌تر شد. با وجود استقبال ۱۰۰ میلیون در روزهای نخست نصب تردز، حالا X با حدود ۳۵۰ میلیون کاربر به راحتی جلوتر است - اما آقای ماسک تهدید کرده است که از فیس بوک به دلیل "تصرف غیرقانونی اسرار تجاری توییتر" شکایت خواهد کرد.

متا این ادعاها را رد کرده و گفته که با اسرار تجاری توییتر یا همان X فعلی کاری نداشته است.

مبارزه به سبک روم باستان در ایتالیا

هفته گذشته، آقای زاکربرگ گفت که او ۲۶ آگوست را برای مبارزه در قفس پیشنهاد کرده است. سپس وزیر فرهنگ ایتالیا در یک پیچ در روز جمعه گفت که با آقای ماسک درباره میزبانی این مسابقه در این کشور به عنوان یک رویداد خیریه صحبت کرده است.

آقای ماسک پیشنهاد کرد که مسابقه تمِ «روم باستان» داشته باشد.

دفتر وزیر فرهنگ ایتالیا در واکنش به ادعای ماسک اعلام کرده است که آن‌ها با این میلیاردر درباره بحث‌های لجستیک این مسابقه حرف زده‌اند، اما به‌نظر نمی‌رسد که این مبارزه برخلاف ادعاهای قبلی در میدان تاریخی کولوسئوم برگزار شود. درواقع این مبارزه ظاهراً قرار نیست در پایتخت ایتالیا برگزار شود. فعلاً اطلاعات دقیق‌تری دراین‌باره در دسترس نیست.

با این حال، روز یکشنبه، رئیس متا در تردز خود نوشت:«ایلان تاریخ را مسابقه تأیید نمی‌کند، سپس می‌گوید که به عمل جراحی نیاز دارد و اکنون می‌خواهد به جای مسابقه واقعی، یک دور تمرینی در حیاط خلوت من انجام دهد.

"اگر ایلان در مورد یک تاریخ واقعی و یک رویداد رسمی جدی باشد، می داند که چگونه با من تماس بگیرد. در غیر این صورت، وقت آن است که بی‌خیال ماجرا شویم. من روی رقابت با افرادی که این ورزش را جدی می گیرند تمرکز خواهم کرد."

با این حال، آقای ماسک در پاسخ رئیس متا را "مرغ" نامید.

داستان مبارزه درقفس چطور شکل گرفت؟

ایلان ماسک، ۵۲ ساله، و مارک زاکربرگ، ۳۹ ساله، دو نفر از برجسته ترین میلیاردرهای فناوری جهان هستند.

ایده عجیب دعوا با یکدیگر در ژوئن آغاز شد، زمانی که آقای ماسک در توییتی نوشت که "برای مبارزه در قفس" با زاکربرگ آماده است.

رئیس متا، که قبلاً آموزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) داشته است و اخیراً در مسابقات جیو جیتسو برنده شده است، به سادگی با "موقعیت مکانی را برای من بفرست" پاسخ ماسک را داد تا ایده مبارزه در قفس جدی شود.

استوری مارک زاکربرگ
استوری مارک زاکربرگ

آقای ماسک هم در پاسخ به استوری مارک زاکربرگ اوکتاگون در لاس‌وگاس نوادا، قفس مبارزه رقابت‌های قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی را در توئیتی اعلام کرد

از آن زمان به بعد این مدام برای یکدیگر «رجزخوانی» کردند و مطالبی راجع به آماده‌سازی خود برای مبارزه و تکنیک‌هایی که در آن بکار خواهند گرفت در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کردند.

آقای زاکربرگ که پیشینه‌ای در ورزش رزمی جوریتسو دارد، تمرینات خود را زیر نظر دیو کاماریلو، مربی جوریتسوی خود آغاز کرد.

آقای ماسک روز دوشنبه ۷ اوت با انتشار ویدیویی از رقابت‌های کشتی حرفه‌ای نوشت: «سبک مبارزه من مثل ورزشکاران کشتی حرفه‌ای است.»

منبع: بی بی سی | یورو نیوز

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید