مدیر قبلی باشگاه استقلال انتقادهای تندی علیه خطیر مطرح و او را مسخره کرد.

حجت کریمی خطیر را مسخره کرد / تو شاگرد اول کلاس قربان‌زاده‌ هستی
به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس، حجت کریمی که پیش از شروع فصل جایش را به خطیر داد، درباره شایعات مطرح شده گفت: می‌گویند پس از رفتن حجت کریمی قراردادها هم از داخل باشگاه استقلال خارج شد، باید بگویم که اولاً همه قراردادها در باشگاه وجود دارد و در ثانی پیرامون شخص آقای آرمین سهرابیان، علاوه بر خود باشگاه، آقای سعادتمند وکیل این بازیکن هم نسخه‌ای از این قرارداد را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: من چیزی برای پنهان کردن ندارم اما این دوستان که شاگرد اول کلاس تاج و قربان‌زاده بوده‌اند (اشاره به رتبه اول خطیر در لیست ارائه شده توسط قربان زاده) با وجود این همه ادعا، هنوز نتوانسته‌اند هیچ بازیکنی را جذب کنند. البته از آنجایی که این دوستان عشق عکس گرفتن در کنار بازیکنان را دارند، به نفراتی که من آنها را خریده‌ام زنگ می‌زنند، آنها را به باشگاه می‌کشانند و در کنارشان عکس یادگاری می‌گیرند تا بگویند ما این بازیکنان را خریدیم و استقلالی کردیم.

کریمی در پایان با کنایه گفت: به قول دیالوگ معروف آن فیلم قدیمی: ما به همه گفتیم زده، شما هم بگید زده. باشه آقایان اصلاً همه این بازیکنان را شما گرفتید. لیگ در حال شروع شدن است و حاصل عملکردتان را می‌بینیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید