رئیس جمهور سابق آمریکا که سابقه تنش لفظی با کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان این کشور را دارد، در واکنش به حذف آمریکا از این رویداد، باردیگر کاپیتان بازنشسته را هدف قرار داد.

حمله ترامپ به کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ که در دوران ریاست جمهوری، بارها با مگان راپینو، ستاره تیم ملی زنان آمریکا وارد تنش لفظی شده بود، به حذف این تیم از این دوره از رقابت‌ها واکنش نشان داد.

تیم آمریکا در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها در ضربات پنالتی برابر سوئد شکست خورد و حذف شد. راپینو یکی از ضربات پنالتی آمریکایی‌ها را از دست داد.

راپینو پس از اعلام بازنشستگی بعد از حذف آمریکا گفته بود که «سعی کرده‌ام دنیا را به جای بهتری تبدیل کنم.»

ترامپ در واکنش به این اظهارنظر و همچنین حذف آمریکا در شبکه اجتماعی خودش موسوم به «تروث سوشال» نوشت: حذف غافلگیرکننده و کاملا غیرمنتظره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به دست سوئد، نمادی تمام‌نما از بلایی است که تحت ریاست جمهوری جو بایدن شیاد، بر سر کشور ما می‌آید؛ کشوری که روزگاری بزرگ بود.

وی افزود: بسیاری از بازیکنان ما آشکارا دشمن آمریکا هستند. هیچ کشور دیگری چنین خصومتی نداشته و حتی شبیه به آن هم نبوده است. ضربه خوبی بود مگان، آمریکا دارد به فنا می‌رود!!! ماگا.

(مقصود بایدن از ماگا، سرنامی است که از شعار مشهور ترامپ یعنی «عظمت را به آمریکا بازگردانیم/Make America Great Again ساخته شده است.)

تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در سال ۲۰۱۹ از حضور در کاخ سفید خودداری و دعوت ترامپ را رد و سنت‌شکنی کرد.

تیم آمریکا در حالی طعم تلخ شکست و حذف را تجربه کرد که چهار بار قهرمان جام جهانی زنان شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید