نجیبی با انتقاد از برخی مسوولان تاکید کرد: مسوول انقلابی شاخص دارد که یکی از این شاخص‌ها در راه خدا کار کردن است ولی برخی مدیران در این راه قدم برنمی‌دارند.

انتقاد امام جمعه موقت آبادان از انتصابات نیروهای غیربومی

امام جمعه موقت آبادان گفت: آبادان دارای جوانان نخبه زیادی است ولی در کمال تعجب برخی به جای استفاده از این جوانان اقدام به انتصاب مدیران پروازی می‌کنند.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی نجیبی امام جمعه موقت آبادان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای ثامن‌الائمه(ع) آبادان با اشاره به فرا رسیدن روز شهدای مدافع حرم اظهار کرد: شهدای مدافع حرم ویژگی‌های خاصی داشتند و برای مقام والای شهادت انتخاب شدند.

وی شهادت در کشور غریب را مهمترین ویژگی شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: غیرت و تعصب به کشور و اسلام دیگر ویژگی این شهدا بود، آنها جنگ را خارج از مرزها و کنار دشمن بردند تا دشمن آسیب ببیند.

امام جمعه موقت آبادان با انتقاد از مدیران پروازی این شهر تصریح کرد: آبادان دارای جوانان نخبه زیادی است ولی در کمال تعجب برخی به جای استفاده از این جوانان اقدام به انتصاب مدیران پروازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همین جوانان آبادانی در هشت سال دفاع مقدس در صف اول جنگ بودند اما امروز جوانان به فراموشی سپرده شدند.

نجیبی با انتقاد از برخی مسوولان تاکید کرد: مسوول انقلابی شاخص دارد که یکی از این شاخص‌ها در راه خدا کار کردن است ولی برخی مدیران در این راه قدم برنمی‌دارند.

امام جمعه موقت آبادان عنوان کرد: با اینکه در دولت انقلابی هستیم ولی برخی از مدیران این دولت انقلابی نیستند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید