۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
کد خبر: 55454203

خرید لباس با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای بسیاری اهمیت دارد از این رو با ما همراه باشید و درباره ارزانترین مراکز خرید لباس در تهران بدانید.

ارزانترین مراکز خرید لباس در تهران

سلام نو _ سرویس عمومی: این روزها با شرایط اقتصادی ای که با آن مواجه هستیم، خرید کردن کار بسیار سختی شده؛ با افزایش قیمت ها همه به دنبال پیدا کردن مراکز خریدی می باشند که هم دارای اجناس خوب و مناسب باشد و هم از نظر قیمت با بودجه ی آن ها سازگار باشد. شهر تهران به عنوان پایتخت کشور ما، یکی از شهر های گران قیمت محسوب می شود، به خاطر همین افراد همواره به دنبال ارزان ترین مراکز خرید تهران هستند. ما در این قسمت سعی می کنیم مناسب ترین و بهترین مراکز خرید تهران را در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی و حتی تلفن همراه و موبایل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با بودجه خودتان خرید خوبی انجام دهید.

مراکز خرید ارزان لباس در تهران

مرکز خرید قائم

مراکز خرید شمال شهر کم نیستند اما مرکز خرید قائم یکی از مناسب ترین آنها است. هر فردی با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارد می تواند در این مرکز خرید پوشاک مورد نیاز خود را خریداری کند.

ارزانترین مراکز خرید لباس در تهران

در مرکز خرید قائم می توانید یک خرید خانوادگی کامل انجام بدهید. از لباس نوزاد تا بزرگسال زنانه و مردانه، کیف و کفش و هر چیز دیگری که لازم است را خریداری کنید. یکی از متنوع ترین لباس فروشی های مخصوص نوزاد در پاساژ قائم موجود است.

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور از مراکز خرید ارزان در تهران و بازارچه کلی در غرب تهران است. جایی که می توان متنوع ترین پوشاک رسمی و غیررسمی را در آن خریداری کرد.

اگر از شهروندان غرب نشین تهرانی هستید و دنبال یک مرکز خرید به صرفه می گردید این پیشنهاد را از دست ندهید. می توانید برای یک خرید کلی و خانوادگی به میلاد نور بیایید و با هزینه های مناسب خرید خود را انجام دهید.

در فروشگاه ها و بعضی حراجی های این پاساژ نمونه های ارزانتر نیز به چشم می خورد که یا تک سایز است و یا کیفیت قابل توجهی ندارد. اگر از مشتری های مارک باز هستید نیز می توانید به نمایندگی بعضی پوشاک ها مثل زامینی با آدیداس در این مرکز خرید سر بزنید و از آنها خرید کنید.

ارزانترین مراکز خرید لباس در تهران

لباس فروشی های مخصوص کودکان در این مرکز خرید تنوع زیادی دارند. قیمت لباس های مرکز خرید میلاد نور با خیابان بهار و بورس لباس کودک تفاوت چندانی ندارد اما تنوع نسبت به آنجا کمتر است.

بازارچه سنتی ستارخان

بازارچه سنتی ستارخان کاملا شبیه یک بازار کوچک در غرب تهران است. از محاسن این بازارچه تنوع در ارائه محصولات است. انواع لباس های تولید داخل و صادراتی در فروشگاه های این مرکز خرید عرضه می شود که این موضوع مهمترین نکته برای ایجاد تنوع است. در این بازارچه انواع مختلفی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمت ‌های مناسب میتوانید تهیه کنید. شلوغ ترین ساعات این مرکز خرید عصر به بعد است و بهتر است تا جایی که برایتان ممکن است در این ساعات حتی از نزدیکی این بازارچه گذر نکنید.

مراکز خرید قیمت مناسب در تهران

خیابان جمهوری یکی از مراکز خوب خرید

خیابان جمهوری جزء یکی از ارزان ترین مراکز خرید تهران می باشد که مغازه هایی که در این رده هستند اغلب به خاطر این که بدون واسطه اجناس خود را عرضه می کنند قیمت بالایی ندارند و علاوه بر آن، بسیاری از آن ها درون مغازه خود اجناس خود را تولید می کنند و به دلیل نداشتن واسطه قیمت های پایین تری دارند.

ارزانترین مراکز خرید لباس در تهران

اگر شما قصد خرید لباس مردانه دارید و دنبال جایی با قیمت مناسب هستید، خیابان جمهوری بعد از حافظ و نرسیده به سعدی، می توانید مغازه های فروش پوشاک مردانه را پیدا کنید که می توانید از نظر اقتصادی خرید به صرفه ای داشته باشید.

گیشا از مراکز خرید ارزان در تهران

خیابان گیشا و مرکز خرید نصر یکی از مراکزی است که مشتریان زیادی در آن تردد دارند. این منطقه اجناس خود را با قیمت‌ هایی مناسب‌ تر نسبت به مراکز اطراف ارائه می ‌دهد. بیشترین خرید از این خیابان جین، پالتو و کاپشن است که آن هم به دلیل تنوع طراحی و عرضه تقریبا بدون واسطه آنهاست که باعث می‌ شود لباس‌ ها قیمت‌ های مناسب ‌تری داشته باشند. کپی ‌برداری از طراحی برند های معروف برای بیشتر کفش و لباس‌ ها آن هم با قیمت کمتر یکی از دلایلی است که باعث محبوبیت کالاهای این منطقه شده ‌است.

میدان ولیعصر تهران

میدان ولیعصر هم دارای چند مرکز خرید مناسب مانند پاساژ کویتی ها و مرکز خرید کیش می باشد که شامل ارزان ترین مراکز خرید تهران می باشند.

ارزانترین مراکز خرید لباس در تهران

اطراف میدان ولیعصر می توانید انواع مختلف مغازه های عرضه کننده لباس مردانه، زنانه و بچه گانه را ببینید. این منطقه می تواند برای شما به صرفه اقتصادی باشد اما قطعا شما نمی توانید اجناس لوکس و برند را پیدا کنید. اجناس در این رده معمولی و با قیمت مناسب هستند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید