قهرمان دوچرخه‌سواری ایران جای خود در تیم ملی را به رکابزنان جوان‌تر داد.

کناره‌گیری قهرمان ایران به نفع رکابزنان جوان

به گزارش سلام نو، سعید صفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورنداشتنش در تیم ملی دوچرخه‌سواری و غیبتش در بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: علتش این است که از نفرات جوان‌تر استفاده کنند و من جای یک رکابزن جوان را نگرفته باشم. فرصتی برای رکابزنان جوان باشد تا خودشان را نشان دهند. من با تیم ملی مشکلی ندارم و در آینده هم اگر به من نیاز باشد، به تیم ملی کمک می‌کنم. اکنون نیز برای نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی محمد گنج‌خانلو، علی لبیب و فرانک پرتوآذر آرزوی موفقیت می‌کنم.

قهرمان دوچرخه‌سواری ایران در پاسخ به اینکه همراه تیم چینی خود در چه مسابقاتی شرکت کرده است و در تور ایران - آذربایجان  هم رکاب می‌زند یا خیر تاکید کرد: در تور چین هایلک شرکت کردم و بالاترین سطح تور در قاره آسیا است و توانستم بهترین رکابزن آسیا باشم و در مجموع تور هم سیزدهم شدم. دعوتنامه برای تیمم ارسال شده است و همراه تیم باشگاهی خود از چین، در تور ایران - آذربایجان شرکت می‌کنم.

رکابزن ایران در المپیک توکیو در مورد مهم‌ترین نیاز رکابزنان ملی پوش ایران برای حضور در بازی های آسیایی تاکید: امیدوارم حامیان مالی در این برهه زمانی پیدا شود تا ورزشکاران با امکانات سخت افزاری بهتری در بازی های آسیایی حاضر شوند و نتیجه خوبی برای تیم ملی ایران کسب شود. در حال حاضر بیشترین نیاز ملی پوشان دوچرخه سواری، بحث سخت‌افزار است و از این نظر از رقیبان خود پنج بر صفر عقب هستند. از این رو خیلی خوب است که دوچرخه و وسایل به‌روز تهیه شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید