ستاره قطبی بازیگر و مجری تلویزیون همسرش شهرام شکیبا مجری می‌باشد، در این بخش قصدداریم زندگینامه ستاره قطبی را مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی ستاره قطبی همسر شهرام شکیبا مجری تلویزیون + عکس

به گزارش سلام نو، ستاره سادات قطبی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان، مجری است.وی از سوم دبستان رشته والیبال را انتخاب کرد و تا دبیرستان در این رشته به چندین مدال قهرمانی نیز رسید، و یکی از حافظان قرآن است. ستاره قطبی دبیرستان ادبیات خواند اما در رشته خبرنگاری وارد دانشگاه شد.

ستاره قطبی

حفظ جزء اول قرآن

ستاره قطبی از دوران دبستانم مادرم قرآن حفظ می‌کرد و من صدای نوار کاست قرآنی که مادرم گوش می‌کرد را می‌شنیدم و تکرار می‌کردم بعد از مدتی بدون اینکه من کلاسی برای حفظ قرآن رفته باشم و یا مادرم به من حفظ قرآن آموخته باشد، جزء اول قرآن را با صدای استاد پرهیزگار حفظ شده بودم. خیلی دلم می خواست این اتفاق برای من هم بیفتد چون در آن زمان آقای سید محمد حسین طباطبایی یکی از نابغه‌های کشورمان خیلی گل کرده بود و همه جا مطرح شده بود که ایشان دکتر هفت ساله و نابغه هفت ساله هستند.

حافظ کل قرآن

ستاره قطبی سال 1380 در 15 سالگی یک سال به جامعه القرآن که اولین سال تاسیس آن در نجف آباد بود رفتم و در آنجا حفظ قرآن را شروع کردم.

ستاره قطبی

ستاره قطبی متاهل است و تاکنون ۲بار ازدواج کرده است. در خصوص همسر اول وی اطلاعاتی در دسترس نیست . همسر دومش شهرام شکیبا است و با او ۱۴ سال اختلاف سنی دارد.

ستناره قطبی

ازدواج اول

ستاره قطبی در اولین تجربه زناشویی خود موفق نبود و این رابطه بعد از تولد تنها فرزندش بنام «امیرعلی» به جدایی ختم و سرپرستی کودک هم به پدرش داده شد با این حال بعد از ازدواج دوم توانست حضانت فرزندش را از طریق دادگاه بگیرد .

ستاره قطبی

ازدواج دوم

ستاره قطبی  برای دومین بار در سال 1393 وقتی 28 ساله بود با شهرام شکیبا مجری 42 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام «صدرا» و «حسین» می‌باشد همسر اول شهرام شکیبا نیز خانم مهسا ملک مرزبان (مجری) بود که در سال 1385 با وجود داشتن یک فرزند پسر بنام «علی» به طلاق ختم شد.

ستاره قطبی

بیوگرافی ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا مجری تلویزیون + عکس

شهرام شکیبا

شهرام شکیبا دلنوا همسر ستاره سادات قطبی متولد 17 آبان 1351 در تهران است که فعالیت هنریش را ابتدا در سال 1369 با نویسندگی شروع کرد و در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … سابقه داوری و مجری گری دارد.

شهرام شکیبا

ماجرای آشنایی با شهرام شکیبا

ستاره قطبی در برنامه دورهمی گفت؛ با پرسیدن یک سوال از آقای شکیبا، آشنایی شان در تلویزیون شروع و با وجود 14 سال اختلاف سن به ازدواج ختم شد ایشان در این برنامه در یک سوتی عجیب گفتند؛ آقای شکیبا در اولین دیدار به او گفتند؛ «سلام دخترم»!

ستاره قطبی

ورود به صدا و سیما

ستاره قطبی کارش را در صدا و سیما بعنوان گرافیست برنامه های آموزشی و مذهبی از شبکه آموزش شروع کرد و از همانجا مسیر زندگی و کاریش تغییر پیدا کرد.

ستاره سادات قطبی با بازی در سریال گاندو به شهرت رسید. نوارد زرد دومین تجربه‌ی هنری او است.

سریال نوار زرد در ژانر پلیسی نویسندگی و تولید شده است. سرگرد کاوه کیهان این بار هم با پرونده‌های مختلفی روبرو می‌شود اما آنچه این معماهای کوچک را بهم وصل می‌کند قصه‌های بزرگتریست که به گذشته او برمی‌گردد.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر بانیپال شومون، پوریا پور سرخ، مهشید جوادی، حسام محمودی، ایوب آقاخانی، امیر حسین صدیق، پوراندخت مهیمن، رضا توکلی، محمد فیلی، ایرج نوذری، نجمه جودکی، آزاده مهدی زاده، ستاره سادات قطبی، سهیل مستجابیان، بهزاد رحیم خانی، آذین احرامی، شهرام شکیبا، حسین پاکدل، محمود پاک نیت به ایفای نقش پرداخته است.

ستاره قطبی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید