بامداد امروز در یک منزل مسکونی واقع در خیابان گلدشت بر اثر نشت بنزین قاچاق انفجار شدیدی رخ داد.

انفجار و آتش سوزی وحشتناک در کرمان / ۲۰ منزل مسکونی و ۵ خودرو طعمه آتش شدند + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران از انفجار و آتش‌سوزی گسترده به دلیل انتشار گاز ناشی از بنزین ( قاچاق سوخت ) در فضای محصور یک منزل مسکونی، خبر داد و اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۳:۴۰ امروز ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این انفجار در کوچه شماره ۲۹ خیابان گلدشت رخ داد، افزود: این انفجار علاوه بر آتش‌سوزی گسترده و خسارات قابل توجه، موجب فروریختن شیشه‌های برخی منازل اطراف و ایجاد رعب و وحشت شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه شدت انفجار، به ترک‌خوردگی برخی ساختمان‌ها منجر شد، گفت: این حادثه، درگیری همسایه‌ها با فرد خاطی را به‌همراه داشت.

شدت انفجار باعث آسیب به بیش از ۲۰ منزل مسکونی نزدیک به محل حادثه شده و ۵ خودرو نزدیک به محل نیز خسارت دیده اند

بابایی خسارات ناشی از انفجار را که از منازل اطراف گزارش شده نیز قابل توجه و شدید دانست و گفت: مصدومیت‌های ناشی از وقوع حادثه، به اظهارات همسایگان مربوط می‌شود که بنابر اظهار برخی از آن‌ها، سقوط و پرتاب اشیا از قبیل لوستر و غیره، در اثر موج انفجار، موجب صدماتی شده است.

وی به حضور ۱۵ آتش‌نشان با چهار دستگاه خودروی اطفایی و تجهیزات کامل، به‌همراه برخی از مسئولان این سازمان برای مهار آتش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان، علاوه بر مهار آتش، عملیات لکه‌گیری در فرآیند مبارزه با آتش‌سوزی نیز به پایان رسیده است.

بابایی افزود: با توجه به حجم قابل توجه سوخت(بنزین) باقی‌مانده در محل و خودرو، با حضور پلیس و انتقال امن خودرو به خارج از منطقه مسکونی و یا مکان مناسب دیگر عملیات خاتمه یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: تا انتقال خودرو حامل سوخت توسط پلیس، یک دستگاه خودروی اطفایی در محل حادثه در خیابان گلدشت حضور داشت.

وی همچنین به آتش‌سوزی دیگری همزمان با اوج عملیات در حادثه انفجار و حریق بنزین در خیابان گلدشت اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز یک منزل مسکونی در خیابان شهیدان ماهانی دچار حریق شد که سه دستگاه خودروی اطفایی به محل اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، افزود: آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان شهیدان ماهانی با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید