مدیرمرکزارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت از هفت میلیون و ۲۴۱هزار تماس موفق اعضاء با این مرکز خبر داد.

پاسخگویی به بیش از هفت میلیون تماس در مرکز ارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محسن نصیری گفت: با عملیاتی شدن بانکداری بدون شعبه در بانک قرض الحسنه رسالت و معرفی این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال در کشور، مرکزارتباط با اعضا و اطلاع رسانی از سال ۱۳۹۸ و همزمان با جمع آوری شعب در این بانک فعالیت خود را آغازکرد.
وی با بیان اینکه این مرکزدرحال حاضر با۲۳۰کارشناس مجرب و درسه شیفت کاری به صورت شبانه روزی فعالیت دارد، افزود: مرکزارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی از سه واحد، پاسخگویی به اعضاء، امداد و پیگیری معوقات تشکیل شده و پاسخگویی مناسب و به موقع و در نهایت رضایت مندی اعضای نهاد مردمی رسالت از اهداف این مرکز است.
نصیری با بیان این مهم که شماره تماس ۴۷۴۷-۰۲۱ در حال حاضر بین تمامی اعضای نهاد مردمی رسالت شناخته شده است، اظهارداشت:کارشناسان این مرکز از سال۱۳۹۹ تاکنون پاسخگوی بیش ازهفت میلیون و ۲۴۱ هزار تماس بوده اند.
مدیرمرکزارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت یادآور شد: کارشناسان واحد امداد نیز به صورت ۲۴ساعته به بیش از ۱۴ خدمت مورد تقاضا در پیشخوان مجازی رسالت؛ نظیر صدور رمز مدرن(همراه بانک، اینترنت بانک وتلفنبانک)، فعالسازی و غیرفعالسازی کارت، تغییر شماره همراه، تغییر آدرس و تغییر اطلاعات هویتی و... پاسخ داده وخدمت مورد درخواست در سریع ترین زمان ممکن انجام شده است.
به گفته وی، واحد پیگیری معوقات نیز در حال حاضر به صورت متمرکز وام های دارای تاخیرتا ۶۵ روزبا ارسال پیامک وتماس تلفنی پیگیری می کند وتا کنون بیش از۹ میلیون پیامک ارسال شده و بیش از دو میلیون ۶۱۰هزار تماس گرفته شده است.
نصیری بیشترین تماس را با مرکز ارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی در طول روز طی ساعات ۱۰ صبح تا ۱۵ عنوان کرد و گفت:اینکه اعضاء در هر ساعت از شبانه روز می توانند با مرکز تماس حاصل نموده و خدمت مورد نیاز خود را پیگیری نمایند، ازنقطه قوت بانک قرض الحسنه رسالت است

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید