میترا زن ۴۵ ساله ای که با شلیک دو گلوله، شوهر راننده تاکسی اش را پشت فرمان ماشین به قتل رسانده بود با حکم قضایی به ۷سال زندان محکوم شد.

این زن جوان حوالی فرودگاه امام شوهرش را به رگبار بست! + جزییات پرونده

به گزارش سلام نو، رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۱ به دنبال پیدا شدن جسد مرد ۵۵ ساله ای به نام اکبر پشت فرمان تاکسی اش در حوالی فرودگاه امام خمینی آغاز شد که شواهد نشان می داد با شلیک دو گلوله از پا درآمده است.

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو از بستگان اکبر پرداختند و به اختلاف های دنباله دار وی با همسرش میترا پی بردند.

وقتی بررسی فیلم دوربین های مداربسته در نزدیکی محل جنایت فاش کرد یک زن هم هیکل همسر قربانی ،از خودرو تاکسی اکبر پیاده شده فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت و میترا بازداشت شد.

وی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: چون شوهرم مرد بداخلاقی بود و راضی طلاق نمی شد و به هر بهانه ای مرا کتک می زد به فکر قتل افتادم.

من اسلحه را به قیمت ۱۱میلیون تومان خریدم و آخرین بار پشت فرمان به سر او شلیک کردم.

زن جوان در حالی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد که دو دختر قربانی بدون قید و شرط از قصاص گذشتند.

در دادگاه اما میترا۴۵ ساله اعترافات قبلی اش را پس گرفت و منکر قتل شد.

وی گفت: قبول دارم آخرین بار همراه همسرم سوار بر ماشین به سمت فرودگاه امام رفتم اما در میان راه چون بحثمان شد از ماشین پیاده شدم و به خانه برگشتم. من نمی دانم چه کسی به شوهرم شلیک کرده است. من تحت فشار روانی به قتل اعتراف کرده بودم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده و همچنین رضایت اولیای دم زن جوان را طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی به ۷سال زندان محکوم کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید