بهرام رادان بازیگر سینما وتلویزیون که به تازگی ویدیویی ازمراسم ازدواجش منتشرکرد خطبه عقدش با صدای ضبط شده غزل شاکری بازیگر سینما و تلویزیون دختر فرشته طائری پور تهیه کننده پخش شد.

خطبه عقد آریایی مراسم ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری توسط بازیگر زن مشهورخوانده شد! + فیلم

به گزارش سلام نو، غزل شاکری متولد 22 اسفند 1357 در تهران، بازیگر و خواننده است.

او فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد می باشد که از طراحی داخلی شروع کرد سپس وارد طراحی صحنه شد و حالا در بازیگری و آواز می درخشد.

غزل شاکری دختر «فرشته طائرپور» تهیه‌ کننده و فیلمنامه‌ نویس مشهور سینما است که در حال حاضر، مشاور امور مالیاتی خانه سینما می‌ باشد.

وی یک خواهر بنام «عسل» و یک برادر بنام «علی» دارد و مادرش برای بار دوم نیز ازدواج کرده است.

غزل شاکری در سال 1366 وقتی 9 ساله بود در فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی که با مادرش همکار بود، اولین تجربه بازیگری را بدست آورد یکسال بعد در فیلم «گلنار» کنار شهلا ریاحی و اکبر دودکار به شدت مشهور شد تا جایی که بعد از سال ها، قدیمی ها همچنان وی را با نام گلنار بیاد می آوردند.

غزل شاکری از دوران بچگی به موسیقی علاقمند شدم با کارهای خانم «سیمین قدیری» سال ها همخوانی می کردم تا اینکه سال 1375 در 18 سالگی به کلاس موسیقی رفتم از دوران بچگی به موسیقی علاقمند شدم با کارهای خانم «سیمین قدیری» سال ها همخوانی می کردم تا اینکه سال 1375 در 18 سالگی به کلاس موسیقی رفتم.

سومین تجربه بازیگری غزل شاکری بعد از 17 سال دوری، سال 1384 در 27 سالگی با فیلم «وقتی همه خواب بودند» در قامت بازیگر و طراح صحنه شکل گرفت.

چهارمین تجربه اش هم سال 1393 با سریال «شهرزاد» حسن فتحی در نقش «آذر گل دره ای» (معشوقه فرهاد) او را به اوج شهرت در 36 سالگی رساند.

غزل شاکری در تمام این سال ها خارج از حوزه سینما به طراحی داخلی مشغول بوم یا در پشت صحنه سینما در حوزه طراحی صحنه و لباس حضور داشتم در موسیقی و خوانندگی هم همکاری زیادی با آهنگسازان بنام و خوش ذوقی داشتم.

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید