این حرکت برای کاتالان های غیرمنتظره خواهد بود چرا که آن ها تا کنون تبلیغاتی برروی این قسمت لباس خود نداشته اند؛ در این بین باشگاه مایورکا این سنت شکنی را خیلی زودتر انجام داده و چنین تبلیغاتی برروی البسه خود انجام داده است.

بارسلونا برای تبلیغات جدید دست به دامن شورت بازیکنان شد!

رادیو کاتالونیا گزارش داد که باشگاه بارسلونا برای جذب سرمایه و سپری کردن فصل نقل و انتقالات ایده آل خود به دنبال جذب یک اسپانسر جدید برای البسه بازیکنان خود رفته است. البته این بار این باشگاه قصد دارد تا حداکثر پتانسیل تبلیغات لباس های خود را برای جذب سرمایه هنگفت به کار بگیرد و حتی از شورت بازیکنان هم نگذشته است.

بارسلونا که بیشتر از 15 سال هست که بر روی پیراهن های ورزشی بازیکنان خود تبلیغ می‌کند حالا به دنبال درآمد زایی به نفع بخش مالی باشگاه با تبلیغات برروی شورت بازیکنان است.

این رسانه آگاه اضافه کرد مذاکراتی با اسپانسرهای مختلف صورت گرفته تا به حال یک اسپانسر با پیشنهاد مبلغی بالاتر مصمم خواستار جذب این تبلیغات است. این مذاکرات روند خوبی را درپیش گرفته و احتمال می‌رود به زودی تعیین تکلیف بشود.

بارسلونا به پایان سال مالی خود نزدیک می‌شود و بسیار در تلاش است که درآمد حداکثری خود را ایجاد و جذب کند؛ به همین ترتیب این باشگاه حتی از فرصت تبلیغات بر روی شورت بازیکنان هم نگذشته است و حتی شاید دربرنامه بعدی این باشگاه به سراغ تبلیغات برروی جوراب ورزشی مردانه بازیکنانش هم برود.

همانطور که اشاره شده تا به حال روند مذاکرات مثبت بوده است و به زودی این اسپانسر جدید معرفی می‌شود. تا به حال اسپانسر آستین پیراهن ورزشی که فیلیپس است مشخص شده است اما باید دید تبلیغات برروی شورت ورزشی بازیکنان که ایده ای جدید است و تا به حال در لالیگا مرسوم نبوده به کجا خواهد رسید.

شرکت هلندی فیلیپس قبلا برای اسپانسری آستین پیراهن درخواست داده است و این شرکت امیدوار است که بتواند با باشگاه همکاری کند.

درخواست چندین برند برای تبلیغ روی شورت بارسلونا

در این بین با استناد بر گزارش موندو دپورتیوو، برند های مطرحی برای تبلیغ برروی شورت مردانه بازیکنان بارسلونا پیشنهاد های خوبی داده اند.

موندو دپورتیو می‌گوید رقابت برندها بر سر گرفتن تبلیغات این باشگاه بسیار بالا گرفته و پیشنهادات خوبی به این باشگاه برای تبلیغات برروی قسمت پشتی شورت بازیکنان ارسال شده است.

این حرکت برای کاتالان های غیرمنتظره خواهد بود چرا که آن ها تا کنون تبلیغاتی برروی این قسمت لباس خود نداشته اند؛ در این بین باشگاه مایورکا این سنت شکنی را خیلی زودتر انجام داده و چنین تبلیغاتی برروی البسه خود انجام داده است.

هرچند که بازار رقابت برای دریافت این تبلیغات داغ است اما در نهایت باید تبلیغات به مناقصه گذاشته شود تا مبلغی بین 2 تا 9 میلیون یورو جذب ای باشگاه شود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید