مذاکرات پیکان و استقلال بر سر انتقال سامان فلاح به جمع آبی‌پوشان به نتایج تازه‌ای رسیده؛ حالا شاید یک معاوضه در راه باشد.

معاوضه دروازه‌بان استقلال با سامان فلاح

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، مذاکرات پیکان و استقلال بر سر انتقال سامان فلاح به جمع آبی‌پوشان به نتایج تازه‌ای رسیده؛ حالا شاید یک معاوضه در راه باشد.

سامان فلاح یکی از چهره‌های خبرساز نقل و انتقالات فوتبال ایران است؛ بازیکن ۲۲ ساله و ملی‌پوش خودروسازان با وجود اینکه دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده اما با پیشنهادهایی مواجه شده است.

باشگاه استقلال یکی از اصلی‌ترین مشتریان سامان فلاح است؛ جواد نکونام قصد دارد برای تقویت خط دفاعی تیمش فلاح را از پیکان بگیرد و به همین دلیل مذاکرات ادامه دارد.

در این رابطه باشگاه پیکان ابتدا مبلغ ۳۰ میلیارد تومان را برای صدور رضایتنامه فلاح تعیین کرد اما این مبلغ مورد پذیرش تیم‌ها قرار نگرفت و خودروسازان حالا مبلغ را تا ۲۰ میلیارد تومان پایین آورده‌اند اما بازهم برای استقلال و تیم‌های دیگر گران است. اگرچه گفته می‌شود که باشگاه گل‌گهر حاضر شده مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را پرداخت کند اما توافقات نهایی با خود بازیکن حاصل نشده است.

در این شرایط مذاکرات پیکان و استقلال ادامه دارد و حالا یک پیشنهاد تازه روی میز قرار گرفته است. یکی از بازیکنانی که بحث جدایی اش از استقلال جدی است و مدیران باشگاه علاقه‌مند هستند این جدایی به صورت قرضی صورت بگیرد، علیرضا رضایی است. رضایی که از آکادمی پیکان به تیم بزرگسالان این باشگاه رفت و از آنجا به فوتبال معرفی شد، طی دو فصل گذشته در استقلال حضور داشته اما او دوست دارد در تیمی باشد که بتواند بازی کند.

از این رو در مذاکرات مدیران استقلال و پیکان بحث معاوضه علیرضا رضایی با سامان فلاح مطرح شده است. استقلالی‌ها ابتدا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان را بابت پول رضایتنامه به پیکان پیشنهاد کردند که این مساله مورد پذیرش قرار نگرفت و حالا در جدیدترین پیشنهاد نام رضایی وسط آمده است. علی خطیر مدیرعامل استقلال به پیکانی‌ها پیشنهاد داده که فلاح را در ازای علیرضا رضایی دریافت کنند و مبلغی نیز به پیکان پرداخت شود.

نکته مهم اینجا است که پیشنهاد جدید استقلال هم مورد پذیرش پیکان قرار نگرفته است. مدیران پیکان اولویت خود را روی درآمدزایی از فلاح گذاشته‌اند اما حالا شاید بازگشت علیرضا رضایی آنها را تا حدی راضی کند.

در کنار همه این مسائل سامان فلاح فعلا همراه با تیم امید در اردوی ترکیه بسر می‌برد و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی در این باره رخ می‌دهد. اینکه پیکانی‌ها حاضر به فروش فلاح در ازای دریافت علیرضا رضایی و همچنین مبلغی پول می‌شوند یا نه، مساله‌ای است که شاید یکی از گره‌های نقل و انتقالاتی امسال را باز کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید