علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن جدید است.

بمب نقل و انتقالات استقلال در حال انفجار

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، عملکرد استقلال در بازار نقل و انتقالات، علاوه بر هواداران، روز گذشته صدای سرمربی تیم را نیز درآورد. جایی که نکونام اعلام کرد خواسته‌های او در تیم انجام نشده و تمامی نفرات مورد نظر وی، راهی باشگاه‌های دیگری شده‌اند.

با حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، هواداران نیز امیدوار شدند تا وی بتواند تیم را در روزهای باقی مانده از بازار نقل و انتقالات تقویت کند و در نخستین گام، قرارداد مرادمند و مهری نیز تمدید شد و حالا مدیریت جدید در پی عقد قرارداد با نفرات جدید است.

در همین خصوص، مدیرعامل استقلال اعلام کرد که آنها در حال مذاکره با چند بازیکن مدنظر نکونام هستند و حتی قرار است که سرمربی آبی‌ها، لیست بازیکنان خارجی خود را تحویل مدیریت بدهد تا صحبت‌ها با آنها آغاز شود.

خطیر در این خصوص گفت: از هواداران استقلال بزرگ درخواست می‌کنم به باشگاه و تیم آرامش بدهند و اجازه بدهند طبق برنامه تدوین شده از این گردنه سخت عبور کنیم. الان هم می‌گویم به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید. در حال مذاکره با سه، چهار بازیکن مد نظر سرمربی تیم هستم و ان شاالله بلافاصله بعد از حصول نتیجه اخبار از طریق رسانه رسمی باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید