پروژه جذب سعید عزت اللهی خلاف ادعای برخی رسانه ها متوقف نشده است و طبق اخبار به گوش رسیده این بازیکن فردا قرارداد خود را با پرسپولیس امضاء خواهد کرد.

خبر فوری از بمب سرخپوشان، سعید عزت اللهی فردا پرسپولیسی می شود!

به گزارش سلام نو، باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار پاسخ نهایی باشگاه وایله برای جذب سعید عزت اللهی است.

باشگاه پرسپولیس در انتقال سعید عزت‌اللهی و خرید او از باشگاه وایله دانمارک به نتیجه خوبی رسیده بود اما در این میان دو باشگاه استقلال و سپاهان هم وارد ماجرا شده و با ارائه پیشنهاد برای جذب عزت‌اللهی باعث شدند باشگاه دانمارکی قیمت رضایتنامه عزت‌اللهی را حسابی بالا ببرد. مشابه همان اتفاقی که چند سال پیش در مورد صدور رضایتنامه شهریار مغانلو از سوی باشگاه سانتاکلارا اتفاق افتاد. با توجه به همین مساله برخی رسانه ها از عقب نشینی باشگاه پرسپولیس برای جذب سعید عزت اللهی خبر داده و تاکید کردند با این سیاست، انتقال عزت‌اللهی به جمع سرخپوشان فعلا منتفی است.

این درحالی است که مسئولان مطلع باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده و تاکید دارند روند مذاکرات و پیگیری های باشگاه تمام نشده بلکه چند روزی است اتفاق جدیدی رخ نداده و همین موضوع دلیل بر انصراف از جذب این هافبک ملی پوش نیست.

همان طور که پیش تر در طرفداری نوشتیم مدیران چینی باشگاه وایله در تعطیلات هستند و باشگاه پرسپولیس نمی‌داند واکنش مدیران این باشگاه دانمارکی به درخواست صدور رضایتنامه چه خواهد بود اما باشگاه پرسپولیس قطعا پس از دریافت پاسخ رسمی مدیران وایله دانمارک درباره رقم رضایتنامه عزت اللهی تصمیم گیری خواهد کرد.

به هر روی آن چه قطعی به نظر می رسد این است که پرونده انتقال عزت اللهی هنوز برای باشگاه پرسپولیس مختومه نشده و سرخ پوشان قرار است پس از دریافت رقم پیشنهادی باشگاه وایله در مورد این انتقال تصمیم گیری کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • مهدی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    3 17
    عشق ابدی استقلال هر کس لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال نیست خلایق هر چه لایق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید