دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد مرگ یک زندانی در اثر شکنجه را تکذیب کرد و گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.

ادعای مرگ یک زندانی در ارومیه با شکنجه / ماجرا چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مهراب پوراکبردادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اظهار داشت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.

وی با رد ادعاهای بی اساس مطرح شده در برخی رسانه‌ها و کانال‌های وابسته به معاندین، اظهار کرد: نامبرده دارای پرونده‌های متعدد کلاهبرداری اینترنتی در شهرهای ایلام، ملکشاهی، تهران، گرگان، کوار، ارومیه و خمینی شهر بود و از سوی مراجع قضایی شهرهای مذکور تحت تعقیب قرار داشت.

پور اکبر ادامه داد: در تاریخ چهارم تیرماه از سوی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه با صدور نیابت قضایی به شهرستان مهاباد این فرد جلب و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین وثیقه به میزان ۳۰۰ میلیون تومان به زندان ارومیه معرفی و تا روز ۱۴ تیرماه نیز در زندان ارومیه حضور داشت.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: در تاریخ مذکور به جهت بیماری (حسب اعلام اولیه مراکز درمانی بیماری وی مربوط به پلاسمای خون بوده است) به مراکز درمانی منتقل، بستری و تحت اقدامات درمانی قرار گرفت که در نهایت روز یکشنبه ۱۸ تیر به جهت شدت بیماری فوت می‌کند.

پوراکبر یادآور شد: ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه نامبرده به جهت مسایل امنیتی و توسط نیروهای اطلاعاتی بازداشت و به بازداشتگاه امنیتی منتقل و مورد شکنجه قرار گرفته کاملا بی پایه و بی اساس است.

وی تاکید کرد: نامبرده از ابتدای دستگیری به اتهام کلاهبرداری متعدد از شهروندان در شهرهای مختلف به زندان ارومیه منتقل و امکان آزادی وی با سپردن وثیقه فراهم بوده، ولی مراجعه‌ای از سوی بستگان جهت تودیع وثیقه و آزادی او صورت نگرفت.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید