رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد:۲۱ تیرماه اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در استان برگزار می شود.

برگزاری اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در خراسان جنوبی

به گزارش  سلام نو به نقل از مهر، حجت الاسلام محسن مشرفی صبح دوشنبه در جلسه برنامه ریزی اجتماع مردمی عفاف و حجاب بیان کرد: طرح و نقشه انگلیس خبیث در ایران اسلامی و در منطقه غرب آسیا از قدیم طرح بسیار خطرناک و بسیار مکارانه و خباثت آمیز بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از گذشته در جهت دین زدایی و غربی سازی کشورهای مسلمان نقشه و طرح بسیار شومی داشته اند، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی این طرح ها با موانع بزرگ مردم و روحانیت در برابر زیاده خواهی و چپاول روبرو شدند.

حجت الاسلام مشرفی در سال ۱۳۱۴ هجری شمسی، بالغ بر دو الی سه هزار نفر از افراد تحصن کرده در مسجد گوهرشاد را با تیر بار به شهادت رساندند، گفت: در عین حال مردم ایستادگی و از دین جانانه دفاع کردند که موجب برچیده شدن بساط طرح کشف حجاب رضا خانی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه علی رغم شکست طرح کشف حجاب در آن سال ها، دشمن دست از تهاجم فرهنگی برنداشته است، افزود: در حال حاضرهم دنبال تزریق ناامیدی در دین و اغفال عده ای است لذا ضرورت دارد در مقابل تهاجم ناجوانمردانه دشمن اقداماتی بزرگ انجام دهیم.

وی ادامه داد: نیاز است با توجه به مطالبات جدی مردم و خانواده های شهدا، هماهنگ با سراسر کشور در راستای حمایت از احکام دین و گرامیداشت شهدای عفاف و حجاب، مطالبه و حمایت از مسئولان در پیگیری ویژه قانون عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ مردمی در تمام شهرستان های استان برگزار شود.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه مسئولان با همکاری مردم، جنگ ترکیبی دشمن را به خوبی مدیریت کردند اما در قضیه عفاف و حجاب، ضعف عملکرد مسئولین مشهود است، گفت: نیاز است با هدف مطالبه گری و حمایت از مسئولان، برگزاری باشکوه اجتماع محوری عفاف و حجاب مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی از برگزاری اجتماع مردمی عفاف و حجاب در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه در سطح استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این ویژه مراسم در مرکز استان ساعت ۹ صبح در میدان ابوذر با حضور مردم بصیر و همیشه در صحنه بیرجند برگزار می شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید