رجانیوز مدعی شد «خانه اندیشمندان علوم انسانی» در زمان ریاست شهرداری تهران توسط قالیباف با ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار اصلاح طلبان قرار گرفته است.

باج ۵۰۰ میلیارد تومانی قالیباف به اصلاح طلبان؟ / سایت جبهه پایداری ادعا کرد

به گزارش سلام نو به نقل از  اقتصادنیوز، رجانیوز ارگان جبهه پایداری از اقدام شهرداری تهران برای گرفتن ساختمان خانه اندیشمندان علوم انسانی حمایت کرد. این پایگاه خبری مدعی شد هفته گذشته  جوسازی‌ها و کذب‌گویی‌هایی پیرامون «خانه اندیشمندان علوم انسانی» توسط یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب منتشر شد؛ بعد از این خبر به یک باره جریان اصلاحات همراه با چهره‌های شبه‌علمی و رسانه‌ای خود وارد میدان شد و شهرداری تهران را زیر ضربه برد.اما ماجرا از چه قرار است؟ سال ۹۳ ملک فعلی «خانه اندیشمندان علوم انسانی» به متراژ تقریبی ۶ هزار متر، به‌صورت حبس مطلق به صاحب امتیاز «خانه اندیشمندان» واگذار می‌شود! برای فهم عمق این قرارداد نجومی در زمان شهرداریِ قالیباف آگاهی از ارزش فعلی این ملک کافی‌ست؛ خبرگزاری فارس در گزارشی ارزش این ملک را ۵۰۰ میلیارد تومان دانسته است! در واقع یک ملک ۵۰۰ میلیاردی بدون یک ریال اجاره یا رهن به مدت ۱۳ سال در اختیار یک گروه فکری-سیاسی خاص قرار گرفته است!

9YifqX4w5Eas

مدیرکل مطالعات اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در باره این اتفاق گفته است: خانه اندیشمندان علوم انسانی یک ظرفیت و بستر برای فعالیت همه گروه‌ها، جریانات و ظرفیت‌های دانشگاهی، نخبگانی و دانشجویی است. بحث تعطیلی به هیچ عنوان مطرح نیست بلکه می‌خواهیم با وضعیت منصفانه و عادلانه همه بتوانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند. از ظرفیت خانه اندیشمندان علوم انسانی در ۱۳ سال گذشته که در اختیار یک گروه خاص بوده به خوبی استفاده نشده است. گاهی صرفا به عنوان مجلس ترحیم و بزرگداشت اندیشمندان استفاده شده است. این خانه متعلق به چند میلیون شهروند تهرانی است، نه صرفا چند نفر محدود انحصار گرا.
حال انحصارطلبانِ مدعی آزادی‌خواهی نمی‌خواهند حیاط خلوتی که در دوران شهرداری قالیباف با گشاده‌دستی به آنها هبه شده است را از دست بدهند. 
البته جاروجنجال‌های رسانه‌ای امروز اصلاح‌طلبان حاصل بی‌تدبیری‌های قالیباف در زمان ریاست شهرداری تهران است‌. او با باج دادن به جریان‌ غربگرا و امید بستن به بهره‌برداری از حمایت و سبد رای آنها، یکی از بهترین اموال شهرداری را به صورت «حبس مطلق» به اصلاح‌طلبان هبه کرد تا با خیال راحت به تئوریزه کردن افکار و ارزش‌های خود بپردازند!
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید